Peroy Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Med blant annet 4,8 tommers skjerm og en meget høy oppløsning. Les mer Lenke til kommentar
abil73 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 oioioi ser meget spennende ut:)gleder meg til og prøve den Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Ser bra ut. Men duger batteriet og programvaren? Tvilsomt, men vi får vente og se. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Looking good...2011 blir magisk!! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Batteritiden på denne vil bli veldig spennende! Synes også det er litt merkelig at 1GHz snapdragon blir valgt på en telefon som kommer april 2011. Er vel litt gammel da..(?) Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Litt av en oppløsning. 32:15-format ... Sikkert ypperlig å se film på Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Forhåpentligvis blir det ikke plastic fantastic. Er så lei av mobiler som har elendig byggekvalitet. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Den SÅ ihverfall jevlig bra ut! Baksiden minner om Nokia e71, og det er en GOD ting. Forhåpentligvis metall. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Den blir nok en smule lang for de aller fleste lommer vil jeg tro. LG kom jo med noe lignende, men den hadde bare 4 tommers skjerm og så litt "goofy" ut i bruk: http://techielobang.com/blog/2009/08/01/lg-new-chocolate-phone-bl40-advert-says-it-all-video-within/ Formatet egner seg vel best til film men det som passer best med skjermen stående . . . not so much. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 De tekniske spesifikasjonene ser imponerende ut, men igjen så er det lite om ingen fokus på design. Designet på denne så helt grusomt ut. Var akkurat det samme problemet med Samsung Galaxy S. Konfigurasjon i toppform, men design på slankekur. Trist at Apple er så og si de enste som virkelig tar design på alvor. Enn om DesireHD og Nokia N8 også er gode eksempler på at flere tenker design. Personlig har design like mye å si som konfigurasjon når jeg skal kjøpe mobiltelefon. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) De tekniske spesifikasjonene ser imponerende ut, men igjen så er det lite om ingen fokus på design. Designet på denne så helt grusomt ut. Var akkurat det samme problemet med Samsung Galaxy S. Konfigurasjon i toppform, men design på slankekur. Trist at Apple er så og si de enste som virkelig tar design på alvor. Enn om DesireHD og Nokia N8 også er gode eksempler på at flere tenker design. Personlig har design like mye å si som konfigurasjon når jeg skal kjøpe mobiltelefon. Nå er jo design også en smakssak. Er faktisk ikke enorm stor forskjell i designen på denne og en iphone, begge er store skjermer med sorte og sølv detaljer. Endret 25. november 2010 av xaco Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg syns designet var lekkert . Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Stiller meg skeptisk til touchbaserte knappene nederst... Skulle ønske min Liquid hadde fysiske knapper slik som Desire, liker ikke den trenden. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Nå er jo design også en smakssak. Klart! Alle kan ei like det samme. Men fikk meget plastikkfølelse av denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg