SiriHo Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Guns N' Roses-vokalist vil ha 120 millioner for svindel og kontraktbrudd. Les mer Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Tja, vanskelig å si uten å kjenne saken nærmere, Axl Rose er jo et nek, så det er ikke så lett å bedømme troverdigheten på utspillene hans. AtW Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Axl Rose har virkelig kommet lyssår bort fra de tidligere glansdagene med GNR. Finnes det noen som ikke ser på denne mannen som noe annet enn en patetisk nisse som forgjeves forsøker å leve på fordums suksess? Får litt "Eastbound & Down" følelsen av Axl. Han skal dog ha litt ros for å ha forsøkt å lage et album for noen år siden, men det hjalp lite når det bare endte opp som bajs og som et pinlig forsøk på å inkassere på GNR navnet. Lenke til kommentar
Phreak Paradize Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Han trenger vel mer peng til hvitt pulver.. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Uansett hva man mener om Axl så er jo dette ett ganske klart brudd på kontrakten. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Uansett hva man mener om Axl så er jo dette ett ganske klart brudd på kontrakten. Forutsatt at Axls påstander om kontraktens innhold er riktige ja... AtW Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Han er nok ikke så dum at han går til sak uten å sitt på bevis. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Eh, du vet vel i statene så tar advokaten regningen hvis saksøker ikke vinner saken? Vinner derimot saksøker er det ikke uvanlig at advokaten får 20-30% av beløpet, som i USA kan bli BETYDELIG. Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 begge to (Axl og Slash) er vel strengt talt uutholdelige primadonnaer. det har de alltid vært. men det er som nevnt ovenfor ikke relevant. kontraktsbrudd er kontraktsbrudd. Activision som lager spill kun for pengas skyld har nok en del å ta av uansett... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Tarvelig av Axl å rakke ned på Slash på den måten. No veit me sjøvlsagt ikkje om detaljane som kjem fram i artikkelen faktisk stemmer, men måten han krever at Slash ikkje er med i spelet osv. er tåpelig. Slash var no for pokker med i G'n'R når dei laga Welcome To The Jungle. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Trodde aldri jeg skulle si det, men her er jeg faktisk litt enig med Axl. Han er kanskje en kødd, og kravet var drøyt, men en avtale er likevel en avtale. Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Å...hjelpe...meg! GnR hadde fem seks år med suksess før de gikk i dass. Hvor lenge skal de holde på med å krangle som drittunger? Det skal bli artig å se om det er Activision eller Axl Rose som har driti på draget her. Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 For meg er Slash den jeg tenker på når jeg hører Guns 'N Roses ... hvertfall ikke Axl Rose. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg