DJ_Dark Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Når alle de norske er 5 minutter før utlendingene. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Når alle de norske er 5 minutter før utlendingene. Nei, for da er det jo ikke konkurranse og da prøvde jo ikke utlendingene. Da smurte de seg jo totalt bort og Norge hadde overlegen smurning, blir ikke morsomt da. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Godt VM, og så lenge ikke Rogar blir tatt ut til flere renn i WC, så skal ikke jeg klage denne sesongen. Ellers er det sant som Ideal sier - de gode i Norge kjører eget opplegg. Northug har fått kritikk for å ikke følge landslaget sitt opplegg. Dette var i en periode hvor Northug var eneste norske inne blant topp 15. Også litt rart at talentene i skiskyting ser ut til å ha en rivende utvikling, mens på herresiden i langrenn er stagnasjon stort sett fasiten. 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hadde trådstarter hatt noe som helst integritet hadde han lagt seg flat og innrømmet at han tok dundrende feil. Istedet ser vi den klassiske forumoppførselen ved at man legger seg ned i skyttergraven og nekter å godta sine egne begrensinger. Personlig gir jeg blanke i Djupvik og resten av langrenssirkuset, men resultatene taler for seg. 3 Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Den norske dominansen på 90-tallet skyldtes i stor grad overlegne ski også. Når skal norsk herrelangrenn bli bra? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Norsk langrenn var best under den kalde krigen. Til tross for at russerne dopet seg, stavbrekk og elendige ski så vant vi. Nei, med dagens smørning og ski så ligger de i hockeystilling og sklir hele løypa gjennom. Det vakke sommevafør, sa losen. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Godt VM, og så lenge ikke Rogar blir tatt ut til flere renn i WC, så skal ikke jeg klage denne sesongen. Ellers er det sant som Ideal sier - de gode i Norge kjører eget opplegg. Northug har fått kritikk for å ikke følge landslaget sitt opplegg. Dette var i en periode hvor Northug var eneste norske inne blant topp 15. Også litt rart at talentene i skiskyting ser ut til å ha en rivende utvikling, mens på herresiden i langrenn er stagnasjon stort sett fasiten. Nettopp. Skal man bli best må man altså følge eget opplegg, og det er hele poenget mitt, det burde vært helt motsatt - at man ble best dersom man fulgte landslagets opplegg, landslagets opplegg burde selvfølgelig være det beste - men det har altså vært feilslått de siste årene. Så kan man spørre seg hvorfor. Et par heldige resultater i Kollen forandrer ikke på flere års middelmådighet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Norge gjorde det faktisk ganske godt da de hadde rekruttlaget. Hvorfor det ble fjernet synes jeg er rett og slett merkelig. Vil ikke si det var heldige resultater i Kollen. I år har de fleste løpene prøvd å spisse formen inn mot Kollen. Da blir det andre litt nedprioritert og dermed får man ikke de ordentlige resultatene før rett før VM, under VM og etter VM. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Eneste grunnen til at Norge gjorde det så bra er at løypene er sabotert, slik at de andre lagene smurte seg bort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå