Ideal Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Spark denne fyren. Nå med en gang! Fyren har jo bevist gang på gang at han er udugelig. I høst har Alsgaard måttet stoppe Gjerdalen og Johnsrud Sundby fra å gå på en overtreningssmell, mens landslagstreneren Djupvik gjorde ingenting. Nå er Northug overtrent og grøftekjørt. Den ene fyren vi hadde som klarte å gjøre det bra til tross for Djupvik, har altså Djupvik klart å ødelegge gjennom sin fullstendige inkompetanse. VM i kollen uten Northug blir like interessant som å se direktesendt golf på tv. Et antiklimaks uten like. Djupvik er dermed personlig ansvarlig for å ha ødelagt VM for hele Norge. Det er bare en mulighet nå for å redde norsk langrenn: SPARK DJUPVIK NÅ!!!!!! 2 Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Elendig sesongstart. Spark fyren nå. Ingen fotballtrenere hadde fått fortsette med disse elendige resultatene. Minner om fjorårets v-cup: 1. P. Northug 15. E. Rønning 20. O.V. Hattestad 22. J.K. Dahl 28. A. Glørsen 34. Ø. Pettersen 35. E. Brandsdal 39. T.A. Gjerdalen 42. M. Johnsrud Sundby 54. S. Østensen 66. R. Hafsås 73. J.A. Svartedal 74. J. Kjølstad Her skal liksom Sundby og Gjerdalen være våre store håp. Nr. 39 og 42 i v-cupen. Det lukter bare elendige resultater av dette her. INGEN fotballtrener i verden hadde fått fortsette med slike resultater. Eneste jeg kan skjønne er at han har mektige venner i forbundet. Fyren er ELENDIG. Spark han NÅ!!! Endret 30. november 2010 av Ideal 1 Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Vel, jeg ser at her er det få som er enige med meg. Inge Bråten derimot, går hardt ut i dagens VG: "Tidligere landslagstrener Inge Bråten (62) stempler norsk langrenn som historisk dårlig. Skylden mener han trenere og ledere i stor grad må ta" http://www.vg.no/sport/ski/langrenn/artikkel.php?artid=10028042 1 Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 Djupvik har null disiplin på utøverne. Martin Johnsrud Sundby kommer for seint til en fellesstart, og bryter løpet. Da er det to ting som umiddelbart stikker seg ut: a) Er det ikke TRENERENS ansvar å sørge for å koordinere og informere om starttidspunkter og så videre? b) Djupvik kommer etter løpet med uttalelser som ikke henger på greip, han smiler fra øre til øre og er strålende fornøyd, og retter ingen kritikk noensteder. Ikke tar han selvkritikk, og ikke retter han kritikk i retning Sundby. Dette er jo helt bak mål. Det er null disiplin, og det er bare sirkus hele veien. Fyren burde aldri fått fornyet kontrakten sin! 2 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Endelig noen som har skjønt det! Mer inkompetent type skal man lete lenge etter! Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 vi må gjerne skrive et brev til skiforbundet, ta kontakt med media osv osv osv! 1 Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Ja du Djupvik, jeg må bare spørre - denne Roger Djupvik, er han med på landslaget fordi han er broren din? Det kan jo umulig være pga prestasjonene, med mindre det er et mål for landslaget å ha med løpere som er flere minutter bak verdenseliten. 1 Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg bumper denne nok en gang etter dagens resultater i NM! Thomas Alsgaard blir nummer tre, kun to av landslagsløperne kommer inn foran han. Morten Aa Djupvik er TO MINUTTER BAK PENSJONISTEN ALSGAARD!!! Gjerdalen var vel "bare" halvannet minutt bak, men det er likevel PATETISK. Djupvik må gå! Han har rasert skilandslaget og holder ikke mål!! Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Helt enig dette går ikke lenger. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 http://vgd.no/sport/vintersport/tema/1628456/tittel/thomas-alsgaard-boer-trene-landslaget På Vg debatt tar de til orde for at Alsgaard bør erstatte Djupvik som landslagstrener. Fyren vet hva som skal til! Jeg støtter forslaget. Djupvik UT! NÅ! 1 Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Svensk seier i kollen = Skinstad&Djupvik må gå. Endret 24. februar 2011 av Ideal 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Svensk seier i kollen = Skinstad&Djupvik må gå. Du tror ingen andre enn nordmennene vil vinne, og ingen andre er profesjonelle? Ok. 1 Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Verdens beste skinasjon skal klare bedre enn dette. 3 svensker i finalen - 2 nordmenn. Svenskene kjører team, sykkeltaktikk. Hos oss er det hver mann for seg selv. 1 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Morten må ut!!!!!!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) 1xGull, 2xSølv og 1xBronse etter tre løp. Fire av ni medaljer har gått til nordmenn. Hva er det TS forventer egentlig? Storeslem i alt vi deltar i? Endret 1. mars 2011 av Latias Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Dette var en patetisk tråd. Det er dette de har jobbet mot. De driter i WC (Det gjør eg og....) 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Haha. For en latterlig tråd. 1 Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Ja, en andre og en tredjeplass i et løp hvor de største verdensstjernene og argeste konkurrentene smurte seg totalt bort er virkelig målestokken som beviser at landslagsledelsen er geniale. Landslagsledelsen gjorde atter en gang en megatabbe foran dagens lagsprint hvor de bestemte seg for at verdens beste spurter ikke skulle gå sisteetappen. Det fungerte tydeligvis alt for dårlig i OL når Northug knuste konkurrentene på oppløpet, så da fant landslagsledelsen ut at i dag skal vi være lure og la han gå første etappen. Jeg regner med at vi vil være like lure på stafetten og rote bort et stafettgull ved å la Northug gå første etappe i klassisk, og putte innpå Petter Eliassen som ankermann fordi han er så god til å stake. Det blir sikkert kanongode resultater. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Eg er glad det ikke var petter som gikk siste. Det hadde gått dårlig. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Skal vi sparke Morten i dag da, Ideal? Det var jo en begredelig innsats på stafetten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå