DanieI Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Hei! Jeg fikk skikkelig lyst på et nytt bilspill sånn helt uten videre, så jeg lurte på om noen kunne komme med noen forslag om hvilke spill som kan være morro. Jeg foretrekker spill der du kan endre bodyparts legge til vinyler å slikt, sånn som på de fleste Need for speed spillene. Jeg liker også at du kan kjøre fritt rundt i byen. Vis dere har noen spørsmål er det bare å spørre Mvh. TurboLax Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Hvilke bilspill har du fra før? Har selv prøvd Blur, NFS: Hot Pursuit og Forza Motorsport 3 til Xbox 360, og jeg likte alle tålelig bra. Kanskje Forza Motorsport 3 best, men det er kanskje ikke heeeeeeelt akkurat det du er ute etter? Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 24. november 2010 Forfatter Del Skrevet 24. november 2010 Jeg har blur,nfs underground 1 og 2 og nfs pro street. Er litt usikker på forza 3, kan du forklare litt om det spillet? har hørt mye bra om det men vet ikke om det er noe for meg:p Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Forza er et mere realistisk spill, og ikke arcade som de andre.... Det er jo et nytt NFS spill ute i disse dager da. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Forza er et mere realistisk spill, og ikke arcade som de andre.... Det er jo et nytt NFS spill ute i disse dager da. Men det er ikke free roam? Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 24. november 2010 Forfatter Del Skrevet 24. november 2010 Har hørt at NFS Hot Pursuit har free roam, men tror ikke man kan endre body parts og vinyler og slikt der, det er en viktig faktor for min del:P Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg har NFS: Hot Pursuit 2 til PC og liker det veldig mye. Håndbrekket er ganske ubrukelig, men ellers er det meget bra. Men nei, det er ikke vanlig freeroam (så vidt jeg har fått med meg, men du kan kjøre løpene i freeroam), og du kan heller ikke dekorere bilen. Lenke til kommentar
oPRE Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Spilte Dirt 2 her om dagen, syntes det var kjempe gøy. Men så er vi alle forskjellige da. Her har man ikke muligheten til og bytte body parts, legge til venyl eller kjøre fritt rundt i byen. Dirt 2 er rally på sitt beste (altså det beste jeg har prøvd, og jeg har ikke prøvd mye) Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Spillte litt need for speed for noen dager siden, må bare si at jeg forsetter å bli skuffet Er det for mye å be om? Lag en street race type spill, litt som 2 fast 2 furios serien Street racing - jalla styling system som alt fra spoiler til neon lys osv, free roam i gata. Hater at dem putter forza elementer i et slikt spill Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 Lag en street race type spill, litt som 2 fast 2 furios serien Street racing - jalla styling system som alt fra spoiler til neon lys osv, free roam i gata. Hater at dem putter forza elementer i et slikt spill Høres ut som du er ute etter akkurat det samme som meg, eneste spillet jeg vet som var slikt som du beskriver er NFS Underground 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå