Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg dum egentlig?

Gjest usikker-signaltolker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en gutt på 17 år som er bestevenn med en jente som jeg har hatt følelser for i et år. I begynnelsen sa jeg det til henne (at jeg hadde følelser for henne, og ville utvikle det), og hun synes vi var veldig like, og vi fikk også etterhvert et ganske close forhold. Ting ble liggende etterhvert, og hun ga meg aldri skikkelig svar på grunn av forskjellige store hendelser som tilfeldigvis skjedde på den tiden. (foreldre skilte seg, osv).

Vi får mange spørsmål på skolen og lignende om vi er kjærester, som tro meg, er noe jeg har veldig lyst å svare ja på. Men som som blir nei (naturligvis). Hun er veldig kosete av seg (med bare meg), og også på fylla. Men, når person X er der så blir jeg gjerne litt til overs til tider.

Et problem er også at hun har holdt på med en gutt (person X)i 7-8 måneder, uten at de har blitt sammen/kjærester. Og jeg har snakket med henne om det, og hun vil egentlig ikke bli sammen med han etter sånn som jeg ser det.

Mulig jeg har litt lite opplysninger her til å få svar på det jeg skal spørre om, men virker dette som et case som jeg kan få noe godt ut av? Eller lurer jeg bare meg selv og følelsene mine ved å gå rundt og klemme på henne/hun på meg i friminutt og lignende?

Jeg er veldig usikker på hva jeg skal ta meg til. Ideer/respons?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir litt dumt at hun/dere klemmer hvert friminutt og er veldig oppe på hverandre hvis hun holder på med en annen og har gjort det så lenge da, hvertfall når hun vet hva du føler. Er dårlig gjort mot deg, for hvis de plutselig blir sammen er nok ikke det verdens beste følelse for din del. Jeg ville ihvertfall droppet henne hvis hun holdt på sånn. Hun har deg rundt lillefingern, not good!

Lenke til kommentar

Helt ærlig, så er jeg 100% enig i deg. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det, uten at at vi blir helt uvenner. Det realistiske for meg er jo at jeg mister følelsene for henne sånn at vi kan bare være venner.

Lenke til kommentar

Bare fortell henne det sånn som det er. At du ikke vil vente lenger, at du er forvirra og usikker på grunn av all intimiteten samtidig som hun "har en annen". Forstår hun ikke det er det bare et tegn på at hun er umoden og bortkjemt. Og regner med at du ikke vil ha en sånn dame, så da blir kanskje alt litt lettere. Men nå vet jo ikke jeg hele storyen da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...