sete Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Skal en tur til Italia, er det noe som er mye billigere der borte en her.? Trenger ikke nødvendigvis være data deler. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Sprit, røyk, motorsykkel... Lenke til kommentar
Junta Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Hvor i Italia skal du? Er det Toscana, så kjøp masse Chianti vin og Parmaskinke. Pass på bilen hvis du bruker den. Fikk innbrudd i BMW'n sist jeg var der. Masse kjeltringer, men dog et herlig ferieland. 8) Lenke til kommentar
sete Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 Skal til Padua...ligger ved Venezia, så jeg skal nok ta en tur dit også :smile: BTW, det er i forbindelse med Robocup Junior 2003 Jeg og en venn har programmert og bygd LEGO-roboter som skal delta i fotballkonkurransen. Tror det er vi som representerer Norge hvis ikke det er flere andre norske teams som skal delta. Lenke til kommentar
capy Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Skal til Padua...ligger ved Venezia, så jeg skal nok ta en tur dit også :smile: BTW, det er i forbindelse med Robocup Junior 2003 Jeg og en venn har programmert og bygd LEGO-roboter som skal delta i fotballkonkurransen. Tror det er vi som representerer Norge hvis ikke det er flere andre norske teams som skal delta. http://www.robocup2003.org/ mener du vel. en null for mye i linken din;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå