Gjest usikker-signaltolker Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Hei! Jeg er en gutt på 17 år som er bestevenn med en jente som jeg har hatt følelser for i et år. I begynnelsen sa jeg det til henne, og hun synes vi var veldig like, og vi fikk også etterhvert et ganske close forhold. Ting ble liggende etterhvert, og hun ga meg aldri skikkelig svar på grunn av forskjellige store hendelser som tilfeldigvis skjedde på den tiden. (foreldre skilte seg, osv). Vi får mange spørsmål på skolen og lignende om vi er kjærester, som tro meg, er noe jeg har veldig lyst å svare ja på. Men som som blir nei (naturligvis). Hun er veldig kosete av seg (med bare meg), og også på fylla. Men, når person X er der så blir jeg gjerne litt til overs til tider. Et problem er også at hun har holdt på med en gutt (person X)i 7-8 måneder, uten at de har blitt sammen/kjærester. Og jeg har snakket med henne om det, og hun vil egentlig ikke bli sammen med han etter sånn som jeg ser det. Mulig jeg har litt lite opplysninger her til å få svar på det jeg skal spørre om, men virker dette som et case som jeg kan få noe godt ut av? Eller lurer jeg bare meg selv og følelsene mine ved å gå rundt og klemme på henne/hun på meg i friminutt og lignende? Jeg er veldig usikker på hva jeg skal ta meg til. Ideer/respons? Lenke til kommentar
leonthine Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Syns absolutt ikke du virker dum. Tror bare du er blitt litt offer for henne, i den forstand at du er "grei å ha" som reserve, hun liker sikkert kjempe godt at du liker henne, og hun kan jo for all del like deg - men bare ikke ha et ønske om å binde seg eller noe. Stygt å si det, men jeg kjenner meg igjen slik du beskriver henne, jeg har nok behandlet gutter slik jeg også (har litt dårlig samvittighet ja) mitt råd, som du må ta med en klype salt (- hva vet vell jeg?) er å vurdere å tusle videre. If she doesent chase you, keep walking. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Helt riktig som leonthine sier her nå. Noen jenter er skikkelig horer i den forstand at de liker å ha en gutt som er forelska i de som de har i reserve, mens de egentlig er etter noen helt andre. De er på fagspråket: dobbeltbooka/overbooka. Dette innebærer null risiko for hun, fordi hun har alltid noen å falle tilbake på (kanskje hun har litt dårlig selvtillit). Mitt råd: prøv en siste gang å prate med hun. Si at du vil mer, be hun være ærlig og se åssen ting går. Hvis hun sier hun vil noe mer men ingenting har skjedd etter en uke så er det bare en ting å gjøre: ditch the bitch! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå