Mariell89 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Hei! Har noen gamle brunostskalker i kjøleskapet som jeg ikke får skjært noe av med ostehøvelen. Lurer på om noen har noen ideer til hva jeg kan bruke dem til? Noe gøyalt? Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Strø litt sukker på, smelt brunosten i micro-ovn, voila, verdens værste karameller! Jeg brukte å spise dette mye som unge, for en eller annen grunn.. 1 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Bruk det some duppe sammen med klubben! (Raspeballene, kumla) Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Strø litt sukker på, smelt brunosten i micro-ovn, voila, verdens værste karameller! Jeg brukte å spise dette mye som unge, for en eller annen grunn.. Kan sikkert være godt, men hva fikk deg til å prøve?? Lenke til kommentar
Mariell89 Skrevet 24. november 2010 Forfatter Del Skrevet 24. november 2010 Hei! Har noen gamle brunostskalker i kjøleskapet som jeg ikke får skjært noe av med ostehøvelen. Lurer på om noen har noen ideer til hva jeg kan bruke dem til? Noe gøyalt? Tusen takk for svar! Skal prøve det ut snarest! Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Sjekk denne linken: http://www.tine.no/oppskrifter#search=brunost&worktime=150 mye interessant der. Ellers går det an å lage hjemmelaget prim av brunost. Jeg husker ikke alle detaljene, men det går ut på å smelte brunosten og blande i fløte og sirup. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Rotnorsk pizza: Fårepølse, brunost og seterrømme. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Bruk det i sauser, gammel brunost smelter i saus, da får du en god vildt smak på sausene Endret 24. november 2010 av Gunfreak 1 Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Strø litt sukker på, smelt brunosten i micro-ovn, voila, verdens værste karameller! Jeg brukte å spise dette mye som unge, for en eller annen grunn.. Kan sikkert være godt, men hva fikk deg til å prøve?? Boredom my friend, boredom. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Smørbrød. Smaker ganske godt faktisk. Kan hende den søte smaken er litt mindre god når man er mer enn 7 år gammel da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå