Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Trang forhud :(

Gjest gutt 19

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt på 19 år som sliter veldig med trang forhud og jeg vurderer å bare få manna meg opp å få fiksa dette en gang for alle.

Men det som engster meg er at på grunn av at jeg har for trang forhud så har jeg vært ganske "redd" for å havne i senga med jenter pga at jeg er redd for hva blir å si eller eventuelt si videre dagen etter til alle andre så har av den grunn holdt meg jomfru helt til nå.

Som sagt siden jeg er jomfru så får jeg jo veeeeeeeldig lett ereksjon, skal ikke mer til enn at en jente setter seg på fanget mitt.

Så da tenker jeg at vis det kommer en sykepleier inn på rommet og skal eventuelt gjøre "ett eller annet" der nede så vil den jo reise seg ganske fort får å si det sånn...

Hva tror dere hun kommer til å tenke eller si da? :S

Koster det forresten noe med denne operasjonen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun kommer ikke til å bry seg. Finnes ikke en sykepleier i verden som ikke vet gutter lett får ereksjon ved berørelse der nede, spesielt i en ung alder.

Btw, ikke forvent å bli mindre kåt etter du mister jomfrudommen ;) Sex er fantastisk og du burde ikke skygge unna det, snip snip!

Edit; Du har krav på en mannlig sykepleier/lege om du vil.

Edit 2; Offentlige sykehus gjør dette gratis! Med ventetid tho. Hos private sykehus koster det mye.. rundt 10.000 spenn.

Endret av Bruker87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...