alex100 Skrevet 30. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2003 passer denne AC radiatoren, Airplex EVO 360, på et vanlig WaterChill sett? da tenker jeg på om pumpen klarer det? og om slangene passer? får jeg bedre kjøling? takker for alle svar... Lenke til kommentar
daho Skrevet 30. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2003 Ja den passer hvis du monterer den etter den orginale radiatoren eller etter cpu. siden da er det 10mm slanger. Pumpen som fulger med skal klare det. Du vil nok få bedre kjøling siden du har en ekstra radiator. Vet ikke om du har tenkt til og bruke begge da. hvis ikke må du ha en overgang fra 12mm til 10mm. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2003 Ja den passer hvis du monterer den etter den orginale radiatoren eller etter cpu. siden da er det 10mm slanger. Pumpen som fulger med skal klare det. Du vil nok få bedre kjøling siden du har en ekstra radiator. Vet ikke om du har tenkt til og bruke begge da. hvis ikke må du ha en overgang fra 12mm til 10mm. jeg skal bare bruk en av de tror jeg. blir litt lite plass med to stykker, blir det ikke? vil jeg få MYE bedre kjøling med begge? og hvilken er best av den som er nevnt og denne Black Ice II? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå