Gjest Anonym Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 noen som har startet en tråd med "beste nattameldninger", så tenkte jeg kunne starte en med "beste meldinger å sende en gutt".. Det er vel ikke noen hemlighet at vi jenter fundere og nærmest planlegger meldingene vi vil sende en gutt vi liker/holder på med, så alltids greit med litt tips? Enten fra jenter eller gutta sjæl! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Hei! Jeg ser du har postet flere innlegg de siste dagene, som strengt tatt ikke kvalifiserer til bruk av gjestepostfunksjonen. Det hadde derfor vært fint om du opprettet en brukerkonto som du bruker i de tilfellene det ikke er snakk om noe sensitivt. Denne tråden kan ikke sies å være av spesiell sensitiv art, så jeg stenger den. Hvis du velger å opprette en brukerkonto (noe jeg håper du gjør), er du velkommen til å starte en ny, identisk tråd. Du kan også ta kontakt med meg via PM hvis du skulle ha spørsmål rundt det å opprette kontoer og sensitive temaer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg