eeee Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 I det siste har det noen ganger skjedd at når jeg skriver inn nettadressen til én side, blir jeg sendt til en annen. F.eks var det for en stund siden www.facebook.com som sendte meg til www.myspace.com, akkurat nå er det vglive.no som sender meg til en wiki-side. Noen som har vært borti noe liknende, og vet om det kan være feil på innstillinger, router el.? Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Høres veldig merkelig ut. Har du prøvd med flere nettlesere? Skjer det samme da? Lenke til kommentar
eeee Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Ja har forsøkt med både Firefox og Safari, og både ved å skrive inn URL og IP til siden. Har aldri fått testet med forskjellige datamaskiner da jeg kun har én selv og "problemet" plutselig oppstår og plutselig forsvinner. Endret 23. november 2010 av eeee Lenke til kommentar
eeee Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Ingen som har opplevd dette? Nå har jeg testet med andre PCer og det samme skjer. Lenke til kommentar
Gopox Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Du kan eventuelt sjekke "hosts"-fila (C:\windows\system32\drivers\etc\hosts"), i tilfelle noen venner har tuklet med denne. Står det noe annet enn comments og "127.0.0.1 localhost" kan det være problemet... Lenke til kommentar
anibanani Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hvis det skjer på flere PC'er, så bør du kanskje prøve å fabrikkresette modemet ditt. Kan muligens prøve å endre DNS server inne på modemet, eller legge inn proxy i nettleseren (f.eks. proxy.online.no - port 8080) Lenke til kommentar
eeee Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Takk for svar. Det satte meg på sporet av denne artikkelen. Problemet lå altså i DNS-instillingene på Linksys WRT160N-routeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå