Gjest Jentepå16 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Heihei! Ser mange andre her har fått fin hjelp av folk her på forumet, så da prøver like gjerne jeg! Er altså ei jente på 16 år, som er meget forelsket i en fyr på samme alder. Første kvelden vi snakket ordentlig sammen gikk praten i ett og vi deler mange interesser og jeg kan vel si at personlighetene våres klaffer greit sammen. Vi har kost en del sammen (ikke noe kyssing, bare ligge på fanget, stryke litt på hverandre. Veldig uskyldig.) Rett og slett uskyldig fordi han er opptatt. Det hindrer meg ikke i å kontakte han fordi forholdet mellom han og kjæresten går vel bare en vei, og det er rett i dass. Altså, vi snakket litt om forholdet deres en kveld han var hos meg og han fortalte at han fortsatt likte jenta, men at avstanden mellom dem (mange, mange mil) gjør det vanskelig å være kjærester og at han ikke trivdes med et slikt avstandsforhold. Vi er begge enige i at utroskap er noe dritt og at jeg og han ikke kunne dra den for langt sammen i og med at han ikke var singel. Nå lurer dere sikkert på hvorfor jeg i det hele tatt kontakter han når jeg vet at han ikke er ledig, men som sagt så vet jeg at det ikke går så bra med dem, i tilegg til at han har fortalt at han liker meg veldig godt. Det jeg lurer på er hva jeg skal gjøre videre. Vi har snakket en del på telefon blant annet, men det virker litt som at han nesten har litt dårlig samvittighet eller noe pga kjæresten sin. Jeg har fortalt han at han absolutt ikke må føle noe press fra min side og at han bare må ta det med ro og at jeg ikke prøver med på folk som ikke er single, samtidig som jeg sa at jeg likte han veldig godt og syntes han var en kjempe koselig kar. Jeg tror jeg har fått uttrykt at jeg liker han, men jeg tror det er kjæresten hans (naturligvis) som hindrer han i å kontakte meg osv. Jeg vil ikke bare gi han opp heller for begge har følelser for hverandre og jeg kunne virkelig tenke meg et forhold med han. Vi kunne helt seriøst hatt det bra sammen fordi vi virkelig forstår hverandre (dette gjelder også at vi ikke har en problemfri fortid. Dvs at begge har opplevd ting som har preget livene våres og det er så godt å ha en å snakke med som virkelig forstår hva jeg prater om, og det samme sier han om meg) Noen tips til hva jeg bør gjøre? Jeg trenger virkelig hjelp. Og vær så snill og ikke si at jeg er "slem" eller noe med tanke på at han er opptatt. Jeg er fullstendig klar over at det ikke er helt "riktig" av meg, men jeg er dønn seriøs når jeg sier at jeg virkelig bryr meg om han. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Det er kanskje i drøyeste laget å be ham velge mellom deg og kjæresten, men ha det i tankene. Ikke la det gå for lang tid før dere tar et valg (han slår opp eller dere forblir venner). Hvis det skulle utvikle seg til noe mer mellom dere, er det kjedelig hvis han fortsatt har kjæreste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå