Hveding Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Hei! Jeg tenkte jeg skulle teste call of duty black ops theater mode. Brukte fraps så tok ikke fult utnytte av theater mode. Kvaliteten blir så dårlig når man renderer i theater mode. Så jeg gikk på free for all server og spilte 3-4 min. Recordet alt fra matchen og la alt sammen. Skal legge opp på youtube så fort den blir ferdig og rendere i vegas Video kommer snart... Mvh Patrick. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 There you go guys Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 There you go guys BRA!! Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Filmen var jævlig bra laget, men gamplayet var kinda campy Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Prøv å ikke CAMP Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 Kommer en ny en om ikke lenge. Holder på og laste opp på youtube. Og på denne camper jeg ikke Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=RNAwBKusRJY Og en Lucky TommaHawk http://www.youtube.com/watch?v=AoAWNSPSCkY Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Der har du en lucky tomahawk by me ^^ Nesten samme type video som øverst. Bare at jeg spiller på PC Endret 1. februar 2011 av Hveding Lenke til kommentar
Robotmannen Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 har mange black ops kills på youtube profilen min. men jeg har rendered fra theater mode så dere må tåle dårlig bildekvalitet!!! SE NED FOR LINK!!! (signaturen) dere burde se fra de klippene som ikke er filmet med mobilen... black opsene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå