Argusblikk Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Hei Jeg har tenkt til å kjøpe Logitech G25 brukt, og møte selger. I den forbindelse lurte jeg på om det er noen måte jeg kan kontrollere at rattsettet faktisk fungerer? Har tilgang på bærbar pc, så vil kunne ta med det, men er greit å vite hvilket program jeg kan prøve og kontrollere med forholdsvis hurtig. Der og da altså Finnes det noen slik metode? Mvh Mks1001 Lenke til kommentar
SirElectron Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hei, Det enkleste er vel og avtale med selgeren at du vil prøve rattet før du kjøper det. Selger har vel enten PC eller PS3 some det kan prøves på. Har aldri brukt min G25 på pc'en, men rattet snurrer som bare det når PS3 starter opp, noe av det samme skjer vel når man kobler til PC. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Installer driverene på pc'n din. http://www.logitech.com/no-no/441/131?hub=1&tabs=1,3,2§ion=downloads Når du plugger i rattet kan du sjekke om det fungerer i Windows. Logitech har demo med i drivern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå