Gå til innhold

Prosjekt MOP - kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må nesten følge med på denne. Hvor er sleevingen kjøpt ? Synes den var veldig bra. (Går ut i fra mdpc-x)

Det er sleeving fra PPCs Link

Jeg brukte, etter endel lesing om de, 1/8" som er beregnet til 1 ledning som faktisk rommet alle tre ledningene, innkludert skoene som er inni kontakten. Det tok veldig lang tid på den første og jeg fikk litt gnagsår på fingrene siden jeg fikk kabelen ca 1-3 mm av gangen innover i sleevingen. litt teip på tuppen av neste vifteledning gjorde alt mye enklere og det gikk ca 1cm eller mer av gangen :)

1/4" sleeving ble brukt på pumpa. Den er veldig romslig.

Endret av opticus
Lenke til kommentar

Pent og stilrent, akkurat slik jeg liker det.

Keep up the good work :thumbup:

takk for hyggelig tilbakemelding ;)

 

Ble veldig bra! :D

 

Hvor kjøpte du de svarte skruene til radiatorgrillen? Har lett etter det på Bauhaus, Monter osv... Men har ikke funnet noen som passer

De fulgte med bitspower radgrillen, jeg fant også lignende skruer på ebay. Skruene som fulgte med radiatoren var vanlige blanke skruer som i tillegg var litt for korte og selvfølgelig en eller annen merklig standard, 6-36 ellerno tror jeg den heter. Jeg løste dette med å gjenge opp radiatoren til M4 så passet de flotte bitspower skruene :)

Lenke til kommentar

Jaokei :D

 

Har du mål på de skruene du bruker til viftene? Skrus skrua gjennom vifta eller bruker du mutter?

jeg har gjenget opp radiatoren til å passe til skruene og skruene går tvers gjennom skruehullene på hørnene på viftene

 

mål på skruene har jeg desverre ikke.

lykke til hvertfall!

 

EDIT: nå er forresten idletemp helt nede på 29-34 grader på cpu og 32 på skjermkort!

Endret av opticus
Lenke til kommentar

Hvis de er M4 så skal de gå tvers i gjennom viftene ja, dvs at du trenger muttere

 

EDIT: hvis du vet om en hobbybutikk et eller annet sted i nærheten kan det jo være verdt å stikke innom der og sjekke først, der har dem nomrlat veldig masse sånne spesielle ting.

Endret av opticus
Lenke til kommentar

Hvis de er M4 så skal de gå tvers i gjennom viftene ja, dvs at du trenger muttere

 

EDIT: hvis du vet om en hobbybutikk et eller annet sted i nærheten kan det jo være verdt å stikke innom der og sjekke først, der har dem nomrlat veldig masse sånne spesielle ting.

 

Ja, men det er vel dyrere i butikker enn eBay.

 

133,- for 30 skruer inkl. frakt. Det er ikke dyrt. Tipper en hobby butikk tar 99,- for 10 stk,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...