opticus Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Velkommen til prosjekt MOP(Mountain Of Parts) Dette blir en casemod/buildlog av et Corsair 700d kabinett som kommer til å bli vannkjølt. Nok snakk, mer bilder! deler i eksene sine alle delene uten at noe er gjort med dem måtte innom skrustikka en tur for å få av det som skulle av ferdig pumpe! Kommentartråden Endret 23. november 2010 av opticus Lenke til kommentar
opticus Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 (endret) kabinett mod av topp for 480 radiator nesten ferdig med toppen, men må sove nå Kommentartråden Endret 23. november 2010 av opticus Lenke til kommentar
opticus Skrevet 24. november 2010 Forfatter Del Skrevet 24. november 2010 sleeving av vifter Noen som vet hvor man får tak i hanplugger til viftekontakter med løse pinner? ikke si elfa jeg klarer ikke finne kontakta der! Kommentartråden Lenke til kommentar
opticus Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 etter en lang slosskamp med kabinettet og de 32 antivibration pads skruehullene som skal passe sammen ca på millimetern limte jeg fast padsene til viftene før jeg monterte radiatoren i toppen. Jeg har en 240 radiator liggende jeg hadde tenkt til å bruke, men jeg er blitt litt usikker på om jeg skal bruke den eller ikke, det får tiden og resultater etter oc vise. originalen blokk fjernet og NB/SB er renset "montert" thermal pads montert vannblokk Kommentartråden Lenke til kommentar
opticus Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 teaser fra lekktest, kommer en stor oppdatering senere idag, men er for øyeblikket uten pc, derfor det er stille om dagen! Kommentartråden Lenke til kommentar
opticus Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) hovedkortet med CPU blokk skjermkortet med mandarin adventsmoding originalkjølern fjernet "gammel" pasta på GPU brikken rent kort laget på slike små pads på minne og andre "hotspots" glemte ta bilde av kortet ferdig :O det kommer jo på ferdigproduktet etterhvert. dagens plan er å finne ut om jeg skal montere 240 radiatoren eller ikke og kanskje montere den også Kommentartråden Endret 1. desember 2010 av opticus Lenke til kommentar
opticus Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 driver å kabler, venter på litt kabel deler, riggen er ca ferdig, core0-3 ligger på 35, 31, 35, 29 grader celsius idle uten klokk. venter også på ny psu siden den jeg har er ødelagt. bildeoppdatering kommer i morgen tenker jeg! Lenke til kommentar
opticus Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) da kommer en oppdatering med hvordan ståa er nå Kommentartråden Endret 3. desember 2010 av opticus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå