Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Audi A4 B8 sedan worklogg

Blabla1

Anbefalte innlegg

Tidligere i år kjøpte jeg en A4 TDI 2.0 2010. Hadde egentlig tenkt å lage en worklogg for lenge siden, men trodde ikke jeg kom til å gjøre noe særlig på den. Så jeg lot være. Nå har det seg at jeg har gjort noen endringer siden den ble kjøpt og jeg kommer til å gjøre flere. Men det kommer ikke til å gå spesielt fort.

Jeg bestemte meg for å lage en worklogg når det kom opp for meg at denne skulle beholdes i 10 år fremover. Må nok prioritere skole og bolig før jeg kjøper en tøff bil. Siden jeg ikke kommer til å selge bilen, vil jeg ta muligheten til å style den på min måte. Uten å tenke alt for mye på verditap.

Det er en helt vanlig personbil som mest sansynlig aldrig blir noen klassiker. Den kommer også til å få tonnevis med feil, siden det er en Audi. Men liker den bedre enn alt annet likevel.

I HAVE A DREAM! That one day this car will rise up and live out the true meaning of its creed! And that all cars will not be judged by the color of their karosseri, but by the content of their character.

Følgende "kosmetisk" utstyr har jeg på bilen fra fabrikk:

* S-line interiørpakke.

* Xenon +.

* 18 toms felger.

* LED baklys.

* Chrome rammer rundt vinduene.

Dette har jeg gjort siden jeg fikk bilen:

* Montert original S-line grill/fronfanger fra Audi.

* Lagt på originale chrome endepotter fra Audi.

Dette skal gjøres:

* Sote sidevinduer bak og bakruta.

* Montere et Milltek eksosanlegg som kommer ut for TDI til våren.

* Reise til tyskland og montere sommerfelger og fikse steinsprut fra vinteren.

Håper dette kan bli en spennende worklogg. Her er noen bilder av bilen. Vorsprung durch Technik :)

Endret av Zonked223
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flott bil!

Angående soting.. Jeg synes det bør gjøres på den ulovlige måten, eller ikke gjøres i det hele tatt.

Å bare sote bakruta og sidevinduene bak er forsåvidt praktisk og lovlig, men det ser ikke så bra ut...

Gleder meg til å se utviklingen! :D

Endret av Rs125
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...