Gjest redd gutt Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 jeg er usikker så jeg spør her om disse tegnene er noe og reagere på. har seg slik at hun snakker med en gutt som sa til henne at han har fått følelser får henne, og hver gang hun prater med han ler hun av den minste ting. Det begynner og minne meg om starten på mitt og hennes forhold, så derfår er jeg ganske skeptisk. Hun vet veldig godt at jeg ikke liker at hun snakker med han etter han sa det, men jeg har sagt til henne at jeg kan ikke styre hva hun gjør og hun får gjøre som hun vil. Men hun ler av alt han sier uansett om det er mosomt eller ikke, og det var slik hun var da hun var nyforelsket i meg. Jeg har spurt henne om hun har begynnt og få følelser får han, men det nekter hun på. Men jeg vet ikke om jeg klarer og stole på henne, får forholdet har vært litt turbulent i det siste på gurnn av får en tid tilbake sa hun at hun var usikker på hva hun ville. Vi har vært sammen litt over 1 år om det har noe og si. Er ganske skeptisk. Og hun vil heller ikke prate om dette virker det som, får hver gang jeg prøver da prøver hun og skifte tema åsso begynnder hun og spør om jeg ikke stoler på henne. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg personlig ville latt vær å snakke med en gutt som hadde sagt han hadde følelser for meg, om jeg var i et forhold med en annen. Det er etter min mening respektløst og unødvendig ovenfor den andre parten. Om de ikke er fryktelig gode venner fra før, så bør hun lett klare å legge han til side for at du skal føle deg bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå