Swifty Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Men det får vel bli, Lara Croft eller kanskje ......em...ja...nei..emm...Michelangilo fra Tertils (Den Orange) Er vel ikke slik det heller skrives (michelangilo)....ikke det at jeg vet hvordan det skrives Noen andre forslag? Michelangelo? *pirk pirk* Stemmer.... Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Lo Wang, Shadow WarriorPrince Arthas, Warcraft 3 Bael'Zharon, Asherons Call +++ Åssen kunne jeg glemme Lo Wang? "You got splitted personalities." Lenke til kommentar
runeb Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Murray Purple Tentacle Kommandosoldaten i C&C Max Duke Nukem Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Ingen som har nevnt Sam "Serious" Stone ennå ser jeg... mannen som gjør like mye ære på en minigun som Arnold Schwarzenegger, som går omkring med en kanon i baklomma og one-liners verdige Duke Nukem på tunga. "What are you waiting for, a one-liner?" Lenke til kommentar
RickyP Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Tanya Fra Command & Conquer er Kulest! KA CHING!!!!! Lenke til kommentar
Corn Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Ble det noen gang laget et airwolf spill? ? Håper det var bedre en knight rider spillet i hvert fall Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 det var ett til NES engang i tiden, husker jeg...en kompis av meg gikk til store lengder for å skaffe det, men det var USA versjon, ergo, ikke mulig å spille på hans boks... Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 AirWolf på C64 var et uovertruffent dritt spill... Men spillte det forde... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Rokhan i Frozen Throne er min nye favoritt! "Wat do you mean wat accent is dis? Its TROLL-accent! Jamaica be crazy..." Ellers ser det ut som om Frozen Throne har mange nye, spennende skikkelser... Lenke til kommentar
nord Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Murray the talking skull JUPP! får ikke noen kulere en hann Lenke til kommentar
Acolyte Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Max Payne Master Chief Glemmer ikke Commando fra C&C, syntes det var veldig kuult i sin tid da han ropte "I've got a present for ya!" da han sprengte bygninger. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Illidan Stormrage, Warcraft 3 Grom Hellscream, Warcraft 3 Sam "Serious" Stone , Serious Sam Frank Jaeger bedre kjent som "Cyborg Ninja", MGS Solid Snake, MGS Solidus Snake, MGS2 Raiden, MGS2 Sam Fisher, Splinter Cell Max Payne, Max Payne Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Illidan Stormrage, Warcraft 3 alle i turtles Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Illidan Stormrage, Warcraft 3 alle i turtles Turtles ja, at jeg glemte dem! Teenage mutant Ninja Tuuuurtles! Lenke til kommentar
Rayne Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 dere glemer jo GORDON FREEMAN skade dyr utrydderen frå HALF-LIFE OG HL2 Lenke til kommentar
huf Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Helt klart Garrett i Thief serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå