H4ck3r Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 -Duke Nukem -Master Chif -Lara Croft -Sam Fisher -Blood Rayne -Agent 47 (Hitman) -Parker (Red Facton) -Cate Archer (No one lives forever) -Kyle Katarn (Jedi outcast) -Niobi (Matrix) Master Chief (X-Box/Halo combat evolved) Naobi (PC/Matrix) Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Det er egentlig et vanskelig spørsmål, det er så mangen kule... Men det får vel bli, Lara Croft eller kanskje ......em...ja...nei..emm...Michelangilo fra Tertils (Den Orange) ARSENAL_RULES Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Michelangilo fra Tertils (Den Orange) Tertils? Jeg regner med at du mener Turtles, ikke for å mobbe skriveleifer eller no sånt Lenke til kommentar
Agres Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Det er ingen som har nevnt Sly Raccoon? aa, elsker den vaskebjørnen... men han kommer bare på andre plass. første plassen tilfaller Solid Snake (ingen tvil om det). "Ungkaren" Zidane fra FFXI på tredje ^^ 1. Solid Snake 2. Sly Racoon 3. Zidane Lenke til kommentar
starfish Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Han karen i Full Throttle er råtøff. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Apollox skrev :Tertils? Jeg regner med at du mener Turtles, ikke for å mobbe skriveleifer eller no sånt ka e det det det går i her da....Noen som er litt prikete, vi er ikke på en en en en eksamen vor det er meingen og skrive rett heila tiden....NOEN SOM HAR PROBLEMER MED DET SÅ I GIVE A SHIT :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 ka e det det det går i her da....Noen som er litt prikete, vi er ikke på en en en en eksamen vor det er meingen og skrive rett heila tiden....NOEN SOM HAR PROBLEMER MED DET SÅ I GIVE A SHIT :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: det går helt fint an å gjøre seg litt flid når man først skal skrive et innlegg. noen ganger er det kjekt for andre å ikke måtte bruke mer tid enn nødvendig på å tyde teksten.. i tillegg fremstår du som en litt mer oppegående person, noe som ikke er å rynke på nesen av. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 hm.. er det bare meg, eller virker det som om "Starcraft_RULES" og "Arsenal RULES" er en og samme person? Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 solid snake og squall leonhart fra ff8 Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 hm.. er det bare meg, eller virker det som om "Starcraft_RULES" og "Arsenal RULES" er en og samme person? Hvorfor i hel**te skulle noen ha lyst å ha 2 brukere? pointe med det var? -Agent 47 (Hitman) Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 hm.. er det bare meg, eller virker det som om "Starcraft_RULES" og "Arsenal RULES" er en og samme person? Hvorfor i hel**te skulle noen ha lyst å ha 2 brukere? pointe med det var? dunno.. spør Arsenal_RULES/Starcraft_RULES Lenke til kommentar
Corn Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Stan fra Monkey Island Sett på denne for maksimal effekt Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Michelangilo fra Tertils (Den Orange) ble til Michelangelo fra Tetris når jeg leste... begynte å lure litt da ja btw: Firebat fra Starcraft "Feel the heat" Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Michelangilo fra Tertils (Den Orange) ble til Michelangelo fra Tetris når jeg leste... begynte å lure litt da ja det jeg også trodde med en gang... (no offence Arsenal_RULES) Edit: fant ut at det var Arsenal_RULES ikke Apollox som skrev det om tertils Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Men det får vel bli, Lara Croft eller kanskje ......em...ja...nei..emm...Michelangilo fra Tertils (Den Orange) Er vel ikke slik det heller skrives (michelangilo)....ikke det at jeg vet hvordan det skrives Noen andre forslag? Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Larry Guybrush Murray the demonic skull stan LeChuck PS: Leonardo (den blå) = Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Men det får vel bli, Lara Croft eller kanskje ......em...ja...nei..emm...Michelangilo fra Tertils (Den Orange) Er vel ikke slik det heller skrives (michelangilo)....ikke det at jeg vet hvordan det skrives Noen andre forslag? Michelangelo? *pirk pirk* Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 Jeg har ikke to registreringer Arsenal_RULES er en venn av meg vi er i samme klan Lenke til kommentar
Ripsta Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Lo Wang, Shadow Warrior Prince Arthas, Warcraft 3 Bael'Zharon, Asherons Call +++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå