Axin04 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Som emnetittel sier, så har jeg valt ut en pakke for Surround anlegg, men jeg er ikke helt sikker om det er bra. Receiver: Denon AVR-2311 NAD T747 Harman Kardon AVR460 Jeg er litt usikker på hvilket Receiver jeg skal velge mellom, men har kommet til disse 3. Før Høyttalere så har jeg valgt ut disse: Front: DALI Concept 6 DALI Concept 8 er også litt usikker om lyden er veldig stor forskjell her, eller om det er veldig minimalt. Bak: DALI Concept 1 DALI Concept 2 her er jeg også litt usikker på om det er hvert pengene for Cencept 2 eller ikke? Center: DALI Concept CT Bass: DALI Concept Sub 12 Hvilket av disse ville dere ha valgt og er det noe annet dere ville ha anbefalt istedet? jeg skal bruke det til musikk og Film, tror det vil bli mest film, da jeg liker å ser på film =) et annet oppsett eller annet merke en DALI, jeg er ikke helt kjent med DALI og vet ikke åssen lyd disse har. når det gjelder Receiver'en så skal den kobles med Tv'en min og Blue-Ray Spiller begge disse er av Typen Samsung, har også en PS3 og Laptop som har HDMI innngang, så for meg så er det veldig fint å ha muligheten til å koble alt av utstyrene til receiver'en og ut til Tv'en, litt usikker hva det heter. Endret 23. november 2010 av Axin04 Lenke til kommentar
magb Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Front Hadde sett på Dali lektor 6, jeg synes disse er vesentlig bedre enn både concept 6 og 8. Reciever Nad recieveren fungerer ypperlig på Dali Lektor, det gjør forsåvidt de andre to også. Bakhøyttaler Her holder det med Concept 1, ser ingen grunn til å gå opp til concept 2 med mindre stuen din er enorm. Center Center bør du da gå opp til Lektor sin center, denne vil da matche frontene og bedre er den også. Sub Du kan godt gå for Dali sub, men anbefaker virkelig å se på Xtz isteden. Får mye mer pr kr her etter min mening. Link: http://www.surround.no/product/471935/XTZ-99-W10.16-sort-Matt.html Til slutt vil jeg anbefale å stikke til de tilgjengelige Hifi butikkene. Selv om oppsettet jeg kom med består at komponenter som får meget god kritikk, kan det hende du liker et annet merke bedre. Klipsch er feks meget artig til film. Bor du i Oslo kan du høre Klipsch hos stereofil ved grensen. tonart i trondheim og lsound i arendal fører også Klipsch. Endret 24. november 2010 av magb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå