nomore Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 For å unngå graviditet ja, men like utsatt for kjønnssykdommer. I tillegg kommer økt risiko for bakterieinfeksjoner om man ikke er renslig nok. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Aldri prøvd. Det er jo vondt etterpå! Lenke til kommentar
nomore Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Aldri prøvd. Det er jo vondt etterpå! Hvordan kan du vite det når du aldri har prøvd? Selvmotsigelse deluxe. Eg har aldri smakt eple. De smaker vondt. 2 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Aldri prøvd. Det er jo vondt etterpå! Hvordan kan du vite det når du aldri har prøvd? Selvmotsigelse deluxe. Eg har aldri smakt eple. De smaker vondt. Det gjør vondt å fortsette etterpå. Jeg har ikke prøvd å bytte kondom, fordi jeg var klar over det. Var det så vanskelig å forstå? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Ja, det var det Du hoppet jo tross alt rett inn i analdiskusjonen. 1 Lenke til kommentar
Erav Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Raptor' timestamp='1292264428' post='16628522'] Hva skjer med å bruke kondom a? Faktisk flere jenter som blir frarådet å bruke p-piller, spesielt hvis noen i nær familie har hatt diabetes, hjerteinfarkt eller hjerneblødning. Missvisende. Diabetes verken smitter, arves i gener eller kan fremkalles av spising! Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Raptor' timestamp='1292264428' post='16628522'] Hva skjer med å bruke kondom a? Faktisk flere jenter som blir frarådet å bruke p-piller, spesielt hvis noen i nær familie har hatt diabetes, hjerteinfarkt eller hjerneblødning. Missvisende. Diabetes verken smitter, arves i gener eller kan fremkalles av spising! Diabetes type 2 kan fremkalles som du sier, av mye usunn mat, kombinert med en stillesittende livsstil. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Raptor' timestamp='1292264428' post='16628522'] Hva skjer med å bruke kondom a? Faktisk flere jenter som blir frarådet å bruke p-piller, spesielt hvis noen i nær familie har hatt diabetes, hjerteinfarkt eller hjerneblødning. Missvisende. Diabetes verken smitter, arves i gener eller kan fremkalles av spising! Diabetes type 2 kan fremkalles som du sier, av mye usunn mat, kombinert med en stillesittende livsstil. Men den er fortsatt ikke arvelig, så det blir fortsatt missvisende. Men det er sant det du sier. Jeg referete egentlig til Type 1, siden det er der mange diabetikere blir stemplet "retards" om du skjønner hva jeg mener. Endret 12. januar 2011 av Erav Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 En kondom holder til 3 forskjellige jenter bare man oppbevarer den rikitig Lenke til kommentar
hernil Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 En kondom holder til 3 forskjellige jenter bare man oppbevarer den rikitig Det er selvfølgelig helt feil, men det er du vel klar over? 1 Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Husker når jeg var ung og fikk min første kondom brukte jeg den 3 ganger, vet det er sykt, men var kåt den gang, så burde vel funke med dame også Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Anbefaler at du ikke troller med slikt. Evt. tenker igjennom hvorfor det du sier er en dårlig idé. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Anbefaler at du ikke troller med slikt. Evt. tenker igjennom hvorfor det du sier er en dårlig idé. Troller ikke. Det er jp relevnt til Ts sitt spørsmål. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Da får jeg bare forklare at kondomer ikke er sikre når de har blitt brukt en gang før og vil hverken være beskyttelse for graviditet eller kjønnssykdommer på samme måte som det opprinnelig er ment. Å bruke kondom til samleie flere ganger er uforsvarlig og frarådes på det sterkeste! 1 Lenke til kommentar
stunn Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Når du har "kommet," i en kondom mister du raskt ereksjonen, du bør da holde rundt kondomen`s ende, nederst ( mot deg ) og ta penisen ( med kondomen ) ut. Deretter ta den av og lage en knute og kaste den. Dersom du ønsker det, kan du jo ta på en ny kondom og fortsette. Mitt beste råd: Bruk aldri den samme kondomen 2 ganger eller under 2 orgasmer Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Raptor' timestamp='1292264428' post='16628522'] Hva skjer med å bruke kondom a? Faktisk flere jenter som blir frarådet å bruke p-piller, spesielt hvis noen i nær familie har hatt diabetes, hjerteinfarkt eller hjerneblødning. + blodpropp, er egentlig den viktigste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg