Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Komme i kondom - Fortsette?

Gjest gutt_ts

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aldri prøvd. Det er jo vondt etterpå!

Hvordan kan du vite det når du aldri har prøvd? Selvmotsigelse deluxe.

Eg har aldri smakt eple. De smaker vondt.

Det gjør vondt å fortsette etterpå. Jeg har ikke prøvd å bytte kondom, fordi jeg var klar over det. Var det så vanskelig å forstå?

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Raptor' timestamp='1292264428' post='16628522']

Hva skjer med å bruke kondom a? :nei:

Faktisk flere jenter som blir frarådet å bruke p-piller, spesielt hvis noen i nær familie har hatt diabetes, hjerteinfarkt eller hjerneblødning.

Missvisende. Diabetes verken smitter, arves i gener eller kan fremkalles av spising!

Lenke til kommentar

Faktisk flere jenter som blir frarådet å bruke p-piller, spesielt hvis noen i nær familie har hatt diabetes, hjerteinfarkt eller hjerneblødning.

Missvisende. Diabetes verken smitter, arves i gener eller kan fremkalles av spising!

Diabetes type 2 kan fremkalles som du sier, av mye usunn mat, kombinert med en stillesittende livsstil.

Lenke til kommentar

Diabetes type 2 kan fremkalles som du sier, av mye usunn mat, kombinert med en stillesittende livsstil.

Men den er fortsatt ikke arvelig, så det blir fortsatt missvisende. Men det er sant det du sier. Jeg referete egentlig til Type 1, siden det er der mange diabetikere blir stemplet "retards" om du skjønner hva jeg mener.

Endret av Erav
Lenke til kommentar

Da får jeg bare forklare at kondomer ikke er sikre når de har blitt brukt en gang før og vil hverken være beskyttelse for graviditet eller kjønnssykdommer på samme måte som det opprinnelig er ment.

Å bruke kondom til samleie flere ganger er uforsvarlig og frarådes på det sterkeste!

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Når du har "kommet," i en kondom mister du raskt ereksjonen, du bør da holde rundt kondomen`s ende, nederst ( mot deg ) og ta penisen ( med kondomen ) ut. Deretter ta den av og lage en knute og kaste den. Dersom du ønsker det, kan du jo ta på en ny kondom og fortsette. Mitt beste råd: Bruk aldri den samme kondomen 2 ganger eller under 2 orgasmer

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...