Gjest gutt_ts Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Håper folk er forståelsesfulle når det gjelder anonymitet. En ting jeg lurer på, som jeg kom på at jeg ikke vet. Hvis man kommer i en kondom, kan man da "fortsette trygt", eller bytter man, eller hva er vanlig? Det er vanskelig nok å holde ut lenge når man "har det moro" om ikke det skal være umulig å fortsette etter man har kommet! (Det er selvfølgelig forutsatt at man fortsatt får den opp!) Takker for svar av alle slag. Lenke til kommentar
Gjest yay Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg ville stoppet, tatt av, vasket og tredd på ny kondom. Fortsetter du å pumpe, er det fare for at du trykker sæden nedover på innsiden av kondomen helt til den når kanten. Da er det sjanse for at noe kommer inn. Dessuten, om du skulle bli litt slappere er det fare for at kondomen løsner. Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Kondomer med bedøvende krem kan være noe å prøve. Disse for eksempel. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Kommer man i kondomet og vil fortsette så tar man en kjapp pause, bytter kondom og så fortsetter aktiviteten. Lenke til kommentar
Gjest zxc Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Må man stoppe med engang man har komet i kondomet, eller kan man fortsette litt? Er deilig å fortsette ett minutt eller to etter eg har kommet, men om jeg stopper så forsvinner den deilige følelsen. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Skaff p-piller da. 4 Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Må man stoppe med engang man har komet i kondomet, eller kan man fortsette litt? Er deilig å fortsette ett minutt eller to etter eg har kommet, men om jeg stopper så forsvinner den deilige følelsen. Ikke en god idé. Om kjødet blir slapt er det ikke sikkert hatten sitter på så "fast" den skal, og det kan lekke. Så for sikkerhets skyld bør man ikke. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Ny kondom for hver utløsning. Punktum. 3 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Haha, whaaat, fortsette med brukt kondom? Sykt random, trodde aldri dette var et spørsmål en gang. Man bytter selvsagt kondom. Lenke til kommentar
Gjest åge begsen Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Etter at man har kommet i en kondom skal man stoppe og byte kondom.Slå en knute på kondomet og kast den i søpla. Tre på en ny kondom og kjør i vei. Dersom du ikke ønsker å avslutte samleiet med en gang, må du passe på at kondomet ikke faller av. Du kan bruke kondomer med sæddrepende middel slik at sæden blir drept med en gang. Da skulle det teoretisk gå an å fortsette samleiet litt til, men dere kan kombinere dette med p-piller, da blir dere ikke foreldre. Lenke til kommentar
Populært innlegg Prusk Skrevet 4. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 4. desember 2010 Dette lærer man i forsvaret. Ved samleie skal det brukes kondom. Når man nærmer seg klimaks skal man rope høyt 2 ganger "Nå kommer jeg - Nå kommer jeg!" (altså samme 3 ord 2 ganger). Etter klimaks skal man legge seg kontrollert over til høyre, tre av kondomen og slå en knute på den. Om man velger å gå opp i rett igjen, må en ny kondom på. Selv foretrekker jeg hvilestilling. 12 Lenke til kommentar
IversAnon Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hva skjer med å bruke kondom a? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hva skjer med å bruke kondom a? Folk vil ikke bli foreldre o.l. 3 Lenke til kommentar
IversAnon Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Huff Skaffe seg P-piller? Det får hvertfall den personen jeg skal kose med gjøre Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 P-piller, som en del foreslår, er jo greit nok det, men husk på at dere begge må være sikre på at det ikke kan være kjønnssykdommer på gang. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hva skjer med å bruke kondom a? Kjønnsykdommer er bare såååå kult ass. 4 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hva skjer med å bruke kondom a? Kjønnsykdommer er bare såååå kult ass. Derfor man forsikrer seg om at dama ikke har det på forhånd, og at hun eventuelt går på pilla så man slipper løsunger. 2 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Og hvordan gjør man i praksis det? Man kan fint være smittet av seksuelt overførbare sykdommer uten at man er klar over det selv. Så at dama sier "eg føler meg helt frisk" er langt i fra godt nok. Skal du kreve helseerklæring fra en lege? Oooh, sexy. Ikke vær dum, bruk dong! 1 Lenke til kommentar
HKS Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hva skjer med å bruke kondom a? Faktisk flere jenter som blir frarådet å bruke p-piller, spesielt hvis noen i nær familie har hatt diabetes, hjerteinfarkt eller hjerneblødning. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 anal er et flott alternativ 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg