Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Komme i kondom - Fortsette?

Gjest gutt_ts

Anbefalte innlegg

Håper folk er forståelsesfulle når det gjelder anonymitet.

En ting jeg lurer på, som jeg kom på at jeg ikke vet. Hvis man kommer i en kondom, kan man da "fortsette trygt", eller bytter man, eller hva er vanlig? Det er vanskelig nok å holde ut lenge når man "har det moro" om ikke det skal være umulig å fortsette etter man har kommet!

(Det er selvfølgelig forutsatt at man fortsatt får den opp!)

Takker for svar av alle slag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville stoppet, tatt av, vasket og tredd på ny kondom.

Fortsetter du å pumpe, er det fare for at du trykker sæden nedover på innsiden av kondomen helt til den når kanten. Da er det sjanse for at noe kommer inn.

Dessuten, om du skulle bli litt slappere er det fare for at kondomen løsner.

Lenke til kommentar

Må man stoppe med engang man har komet i kondomet, eller kan man fortsette litt? Er deilig å fortsette ett minutt eller to etter eg har kommet, men om jeg stopper så forsvinner den deilige følelsen.

Lenke til kommentar

Må man stoppe med engang man har komet i kondomet, eller kan man fortsette litt? Er deilig å fortsette ett minutt eller to etter eg har kommet, men om jeg stopper så forsvinner den deilige følelsen.

Ikke en god idé. Om kjødet blir slapt er det ikke sikkert hatten sitter på så "fast" den skal, og det kan lekke. Så for sikkerhets skyld bør man ikke.

Lenke til kommentar
Gjest åge begsen

Etter at man har kommet i en kondom skal man stoppe og byte kondom.Slå en knute på kondomet og kast den i søpla. Tre på en ny kondom og kjør i vei. Dersom du ikke ønsker å avslutte samleiet med en gang, må du passe på at kondomet ikke faller av. Du kan bruke kondomer med sæddrepende middel slik at sæden blir drept med en gang. Da skulle det teoretisk gå an å fortsette samleiet litt til, men dere kan kombinere dette med p-piller, da blir dere ikke foreldre.

Lenke til kommentar

Og hvordan gjør man i praksis det? Man kan fint være smittet av seksuelt overførbare sykdommer uten at man er klar over det selv. Så at dama sier "eg føler meg helt frisk" er langt i fra godt nok. Skal du kreve helseerklæring fra en lege? Oooh, sexy.

Ikke vær dum, bruk dong! ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...