Makky Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Har en disk som desverre ble feilaktig brukt til installasjon av nytt os. Har brukt GetDataBack og prøvd FileScavenger. Har jeg en umulig oppgave hvis ikke noen av disse to filene finner de filene jeg trenger? Eventuelt tips til andre program? Lenke til kommentar
War Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 http://www.hardware.no/artikler/miniguide_redd_familiebildene/46398 Kun formatert og ikke noe mer etter det? Da er all data der, finner du ingenting eller bare noe? En format gjør jo ingen ting for man har jo backup av ting man ikke vil miste. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Hvis du allerede har installert OS på disken så er det stor sjanse for at filene er overkrevet. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 Jepp, nytt OS ble installert før jeg fant ut at det var feil disk Kjører full scan med begge programmene jeg nevnte, men det virker ikke som om noe fra den forrige installasjonen dukker opp. Jeg får vel se slaget tapt. Lenke til kommentar
War Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Ops trudde du så feilen etter format jeg. Windows bruker begynnelsen av disken under install, da skal det nok godt gjøres å hente ut mye derifra. Det er derfor man burde dra ut kontakten på diskene du ikke skal ha OS på om de er av lik størrelse og produsent. Evt også ha backup, disk kan jo dø av seg selv når som helst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå