ertestuing Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Hei! Har et Echo Audiofire 8 og totalt 7 mikker som jeg har tenkt å mikke opp trommer med, men lydkortet har bare 2 preamper og resten linjeinnganger. Har alltid tenkt at jeg bare trenger noen xlr til jack-overganger, men nå innser jeg jo at jeg faktisk trenger 5 preamper til Alle unntatt overheadmikkene er dynamiske. Hva blir den beste (og billigste) løsningen her? Lenke til kommentar
proaudio Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Hei, Det billigste er antakelig en Behringer ADA8000 (den har også mulighet for ADAT inn og ut, alltid kjekt) eller en SM Pro Audio PR8, eller en billig mikser med direct out (soundcraft, soundtracks e.l)... Burde også være mulighet å kjøpe aktive DI-boks med gainkontroll. Eldre analoge miksere med Direct out er kanskje det rimeligste hvis du ikke finner en behringer ada8000 brukt på finn el. flere mikrofonforsterkere i stigende pris: music123 Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 24. november 2010 Forfatter Del Skrevet 24. november 2010 Ah, den Behringern så perfekt ut for meg. Får vel titte litt på finn nå Lenke til kommentar
proaudio Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 ebay og musikkweb er også gode kanaler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå