Gjest blomster Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Heisann! Kort fortalt: Hadde ONS med en fyr, han tok kontakt igjen og vi har pratet i over en mnd, omtrent hver dag. Jeg merket fort at han ønsket å ha sex med meg igjen da han pratet mye om dette. Men jeg gav fort beskjed at jeg ikke var slik som bare ønsket dette. Han sa han ikke hadde tid til noe seriøst, men kunne tenkt seg en FF (fuck friend), noe jeg avslo raskt. Han aksepterte dette og sa han fortsatt ville treffe meg igjen selv om jeg ikke ønsket mer sex. Vi har som sagt hatt mye kontakt hvor vi har ringt hverandre, sendt sms og pratet på msn. På dagtid prater vi om daglige ting og han har ved flere anledninger spurt meg om familien, interesser osv, men på kveldstid går han ofte inn på en annen flørten tone (sex relatert). Han har sagt han synes jeg er ekstremt tiltrekkende, kanskje derfor han ofte blir "kåt" når vi prater? Jeg har sagt jeg synes han er kjip når han bare prater sex, og da skifter han som regel tema igjen. Saken er at for noen kvelder siden gikk det litt langt og vi hadde sex sms prat før vi la oss, hvor vi skrev masse "dirty" bare for gøy (for meg i alle fall). Etter det har jeg ikke hørt så mye, foruten i natt hvor jeg fikk enda en "sex" sms. Denne gadd jeg ikke å svare på, da jeg begynner å bli temmelig lei hans sex intensjoner! (Saken er at jeg liker han litt, vil ikke bare prate sex) Hva skal jeg gjøre? Hva tenker dere? Vi er begge i tyveårene og bor flere timer unna hverandre. Lenke til kommentar
dkny Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Tror det samme som deg...at han vil ha sex. Om han hadde vært ute etter noe mer hadde han ikke risikert å miste deg ved å være så masete om sex når du har gitt uttrykk for at du ikke liker å snakke om det. Han har jo ingenting å tape på å fortsette å strekke grensene dine. Endret 23. november 2010 av dkny Lenke til kommentar
TotalVarsling Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 slå tillbaka med samma mynt. ignorera med förklaringen att du har så jäkla mycket att göra =) Lenke til kommentar
Gjest Blomster Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Ts her. Jeg tenker at det er best å droppe han, men saken er at jeg har begynt å like han.. Vi har pratet om å møtes igjen (vi bor flere timer unna hverandre) for å ta en fest sammen igjen, men da må vi nesten sove sammen da det enten blir hos meg eller han, noe han selfølgelig ønsker. Hva om jeg prater med han vanlig og holder borte fra "sex temaer", og ikke gir han sex. Da ser han vel at han ikke kan behandle meg slik, og så vil han vel bli bedre kjent med den jeg er? Eller er jeg helt ute å kjører nå? Trodde menn ble mer interessert i dama når hun ikke er lett på tråden. Vi har som sagt pratet omtrent hver dag. Jeg har spurt tidligere om han bare har pratet med meg for å få sex igjen, noe han strengt har benektet. Han sier han ikke hadde giddet å stresse så mye bare for sex når jeg bor så langt unna... Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Trodde menn ble mer interessert i dama når hun ikke er lett på tråden. Hva var du når dere hadde ONS da? :/ 1 Lenke til kommentar
nnys Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Når følelsene du har for ham, ikke er gjensidig i det hele tatt, og han kun er ute etter sex, så syntes jeg egentlig du bør droppe han. Hvis du fortsetter, så vil du nesten garantert like han mere og mere. Du kan jo tenke deg hvem som sitter igjen med å være ulykkelig forelsket her, da han tydelig har sagt at han ikke er hypp på noe seriøst. Gutter sier mye rart for å komme ned i buksen på jentene. Hvor er selvrespekten din? 2 Lenke til kommentar
Gjest blomster Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Når følelsene du har for ham, ikke er gjensidig i det hele tatt, og han kun er ute etter sex, så syntes jeg egentlig du bør droppe han. Hvis du fortsetter, så vil du nesten garantert like han mere og mere. Du kan jo tenke deg hvem som sitter igjen med å være ulykkelig forelsket her, da han tydelig har sagt at han ikke er hypp på noe seriøst. Gutter sier mye rart for å komme ned i buksen på jentene. Hvor er selvrespekten din? Jeg har da selvrespekt, men synes det er spennende å prate med han. Jeg lar han da ikke komme hit og feie over meg. Ellers til post over: Hadde en one night stand ja, gjør meg ikke billig for det. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Nei, men spille-kostbar-toget gikk i det dere hadde sex. Uansett, er det kun jeg som tenker at han kanskje begynner å like TS litt også? Å legge så mye energi ned i å prate med noen som bor flere timer unna, for å få sex? Det er jo ikke noe fornuft i det. Og når hun har avvist å være FF, så kan det jo ikke være mye sex som frister, heller. Så det må jo være henne han har noe til overs for, og ikke bare sexen med henne. Og så mye prat, så slår det i alle fall meg at han kanskje er begynt å utvikle følelser for henne. 1 Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Nei, men spille-kostbar-toget gikk i det dere hadde sex. Nøyaktig Minner meg på den derre: Gutt: Ville du hatt sex med meg for 200millioner Jente: Såklart! Gutt: Hva med 20kr da? Jente: Neei, hvem tror du jeg er? Gutt: Vi vet allerede hvem du er, vi bare diskuterer prisen Lenke til kommentar
Gjest Blomster Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Nei, men spille-kostbar-toget gikk i det dere hadde sex. Uansett, er det kun jeg som tenker at han kanskje begynner å like TS litt også? Å legge så mye energi ned i å prate med noen som bor flere timer unna, for å få sex? Det er jo ikke noe fornuft i det. Og når hun har avvist å være FF, så kan det jo ikke være mye sex som frister, heller. Så det må jo være henne han har noe til overs for, og ikke bare sexen med henne. Og så mye prat, så slår det i alle fall meg at han kanskje er begynt å utvikle følelser for henne. TS her. oohh Neida.. men han har jo ved flere anledninger sagt han ikke er ute etter seriøst forhold, at han ikke er klar for forpliktelser nå osv.. Men alikevell prater han masse. Jeg tror kanskje han bare har blitt litt betatt av meg, grunnet stor tiltrekning. Men ellers tror jeg han har draget, så hvorfor stresse slikt med meg som bor så langt unna ja? Forstår meg ikke på han jeg! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Min samboer gjennom to og ett halvt år, som jeg har en ett år gammel babyjente med gav meg samme talen. Han var nettopp kommet ut av ett forhold, han var ikke klar til å forplikte seg, han ville være fri osv i det uendelige. Vi ble kjærester til slutt. Gikk kanskje halvannen måned, så det gikk fortere med oss enn med dere, ser det ut til, men uansett. Poenget jeg til slutt vil frem til er at "ikke klar for forhold" ikke er det samme som "ikke forelsket/betatt". Lenke til kommentar
ochi9le Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Slik jeg ser det har jo fyren vært åpen på hvor han vil forholdet deres skal gå. Slik det har utviklet seg har du ikke særlig valg enn å spille med og strekke grensene dine der du mener de skal være. Dersom han kjeder seg, stikker han av etterhvert. Jeg forstår du vil at det skal handle om mer. Han er interessert i samtaler om stort og smått, og sexprat - om ikke sex-treff også - når det passer HAN. Du vil, slik jeg ser det, ha et seriøst forhold med typen, noe som innebærer ganske mye mer enn overnevnte. Dersom du vil ha ham, så får du overbevise ham om at det er noe verdt de ulemper han får ved å kaste seg inn i noe som han i utgangspunktet ikke er interessert i... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå