Xanman Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Fuck off, black november. Dette er bare trist. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Haha, har du sett.. 2-0! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Inter/Lyon/Barca/Bayern/RM i 1/8 finalen. Vi er ikke gode nok til å gå videre mot noen av de. Hadde faktisk gått for å tape mot Partizan slik at man kommer inn i Europa League. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Inter/Lyon/Barca/Bayern/RM i 1/8 finalen. Vi er ikke gode nok til å gå videre mot noen av de. Hadde faktisk gått for å tape mot Partizan slik at man kommer inn i Europa League. nei det må du ikke gjøre, den cupen er vår! 4 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Tenk for en taperkamp det vil være å møte LFC i EL Benbjo. Da ville jeg heller røket 8-0 for Mandalen i neste utslagrunde av en ordentlig cup. Dere slår Inter og Lyon forholdsvis greit. Inter har Rafa som manager og Lyon er på hellingen. Bayern ville blitt jevnt, men RM og Barca ser jeg på som for sterke for noen og enhver. 3 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg er så jævla lei av Wenger, han har mange feil men den mest framstående må jo være at han ikke klarer å innstille en skikkelig vilje i laget. Han kan være så jævla flink til alt annet han vil, men dette laget er ikke noe annet enn jævla gjeng med mammagutter som er fornøyd bare lønna kommer inn. Dra til helvete hele jævla gjengen, dere fortjener ikke å bære drakta. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Tenk for en taperkamp det vil være å møte LFC i EL Benbjo. Da ville jeg heller røket 8-0 for Mandalen i neste utslagrunde av en ordentlig cup. Dere slår Inter og Lyon forholdsvis greit. Inter har Rafa som manager og Lyon er på hellingen. Bayern ville blitt jevnt, men RM og Barca ser jeg på som for sterke for noen og enhver. Skal et mirakel til å slå Inter/Lyon, det betyr messias inn i januarvinduet. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Dere virker forholdsvis sikre på at Inter faktisk vinner gruppen. Jeg tviler Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Dere virker forholdsvis sikre på at Inter faktisk vinner gruppen. Jeg tviler Enda værre om de ikke gjør det faktisk. Større sjanse for å trekke lag det ikke er vits å spille mot en gang. Tufte mot Real Madrid. Jadda Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Dere virker forholdsvis sikre på at Inter faktisk vinner gruppen. Jeg tviler Enda værre om de ikke gjør det faktisk. Større sjanse for å trekke lag det ikke er vits å spille mot en gang. Tufte mot Real Madrid. Jadda Har du tungt for det? Liverpool er IKKE med i CL i år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Det som skremmer meg mest, er at vi stiller med et meget sterkt lag i dag. Forsvaret er kanskje ikke det beste, men angrepsrekka vår er kanonsterk. Men vi skaper ikke en ENESTE stor målsjanse. Detter er pinlig. Samme om vi får andre eller første plass, dette laget ryker uansett hvem de møter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå