Gå til innhold

CL: 23.11.10 Braga v Arsenal, Estádio AXA

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenk for en taperkamp det vil være å møte LFC i EL Benbjo. Da ville jeg heller røket 8-0 for Mandalen i neste utslagrunde av en ordentlig cup.

Dere slår Inter og Lyon forholdsvis greit. Inter har Rafa som manager og Lyon er på hellingen. Bayern ville blitt jevnt, men RM og Barca ser jeg på som for sterke for noen og enhver.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg er så jævla lei av Wenger, han har mange feil men den mest framstående må jo være at han ikke klarer å innstille en skikkelig vilje i laget. Han kan være så jævla flink til alt annet han vil, men dette laget er ikke noe annet enn jævla gjeng med mammagutter som er fornøyd bare lønna kommer inn.

Dra til helvete hele jævla gjengen, dere fortjener ikke å bære drakta.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tenk for en taperkamp det vil være å møte LFC i EL Benbjo. Da ville jeg heller røket 8-0 for Mandalen i neste utslagrunde av en ordentlig cup.

Dere slår Inter og Lyon forholdsvis greit. Inter har Rafa som manager og Lyon er på hellingen. Bayern ville blitt jevnt, men RM og Barca ser jeg på som for sterke for noen og enhver.

Skal et mirakel til å slå Inter/Lyon, det betyr messias inn i januarvinduet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Det som skremmer meg mest, er at vi stiller med et meget sterkt lag i dag. Forsvaret er kanskje ikke det beste, men angrepsrekka vår er kanonsterk. Men vi skaper ikke en ENESTE stor målsjanse. Detter er pinlig. Samme om vi får andre eller første plass, dette laget ryker uansett hvem de møter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...