invalid_user Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 23.11.2010 SC Braga - Arsenal UEFA Champions League 20:45 @ Estádio AXA Viasat Motor (?) ----------------------------------------- BRAGA Forventet startoppstilling: Felipe George Lucas - Alberto Rodríguez - Moisés - Sílvio Luis Aguiar - Hugo Viana - Andrés Madrid Alan - Matheus - Hélder Barbosa Man to watch: Matheus ----------------------------------------- ARSENAL Arsenal reiser til Portugal uten Manuel Almunia, Thomas Vermaelen, Abou Diaby, Gaël Clichy, Andrey Arshavin og Robin van Persie. Forventet startoppstilling: Lukasz Fabianski Bacary Sagna - Laurent Koscielny - Sebastién Squillaci - Kieran Gibbs Jack Wilshere - Alex Song - Denílson Theo Walcott - Nicklas Bendtner - Samir Nasri Man to watch: Theo Walcott 3 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg vil se Rosicky damn it! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Sorry, det ble helt feil. Her er det virkelige laget: Lukasz Fabianski Emmanuel Eboue - Sebastién Squillaci - Johan Djourou - Kieran Gibbs Cesc Fábregas - Denílson - Jack Wilshere Theo Walcott - Nicklas Bendtner - Tomas Rosicky Subs: Szczesny, Sagna, Koscielny, Nasri, Vela, Song, Chamakh Spennende lag, og utrolig sterk benk. Endret 23. november 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Sorry, det ble helt feil. Her er det virkelige laget: Lukasz Fabianski Emmanuel Eboue - Sebastién Squillaci - Johan Djourou - Kieran Gibbs Cesc Fábregas - Denílson - Jack Wilshere Theo Walcott - Nicklas Bendtner - Tomas Rosicky Subs: Szczesny, Sagna, Koscielny, Nasri, Vela, Song, Chamakh Spennende lag, og utrolig sterk benk. Hva er greia med å ha Koscielny på benken? Trenger ikke han litt kamptrening igjen. Han har ikke akkurat spilt mange kamper den siste måneden. Virker nesten på meg at Squillaci er førstevalget nå. Stabile prestasjoner og få skader. Ellers må jeg si at jeg liker angrepsrekken. Midten er også okai. Eboue mener jeg fortsatt ikke har spesielt mye å gjøre i Arsenals tropp, men jeg gir han enda en sjanse. Fint at Gibbs er tilbake. Synd Robin ikke får kamptrening. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Kampen går på Viasat Fotball Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg minner om at korte innlegg av typen "mine innlegg" vil bli fjernet. Hvis dere ønsker å følge tråden uten at dere har noe spesielt nyttig å si, legg den til i favoritter ved å trykke på ikonet på toppen av tråden.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Gibbs og Rosicky herjer på venstre, mye bedre defensivt enn Clichy og Arhsavin. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Skal dog sies at Gibbs har hatt mange unødvendige feilpassninger. Liker tempoet nå. Pent Eboue, pent... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Kjip førsteomgang. Virker som at det ikke blir tatt helt seriøst å vinne gruppa. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) 0-0 pause. Braga var veldig kompakte den første halvtimen men etter det har det bristet veldig i Bragas forsvar. 0-2 FT. Walcott og Bendtner. Djourou er forresten helt fantastisk. Skulle ikke ha benka han mot Spurs. Endret 23. november 2010 av Vestaa Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Braga ser helt ufarlige ut. Vi kjører over dem i 2. omgang. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Djourou har vært veldig god i dag ja. Herlig med Gibbs på venstreback, forøvrig. Resten av laget virker veldig tafatte. Pasningene til Cesc sitter som alltid, men han skyter helt for jævlig dårlig. Bendtner bør spille bedre enn han har gjort til nå om han står for det han sa i avisen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Shaktar leder. Vinner vi ikke er vi ute av CL mest sannsynlig 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Spiller vi uavgjort er vi videre? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Spiller vi uavgjort er vi videre? Blir nummer 2 i gruppen, aka møter er sterkere lag i neste runde aka ute av CL. 1 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Og der rauk hamstringen til Fabregas? 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Og Fabregas ute til Februar. Nice.. Burde solgt ham i sommer. Endret 23. november 2010 av Benbjo 2 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Braga ser helt ufarlige ut. Vi kjører over dem i 2. omgang. At det var? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Skade på Cesc. Fantastisk. 1 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Orgasmeraid av Gibbs, men elendig pasning inn. Synd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå