Peroy Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Uten særlig hell. Les mer Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Amobil har fått mye kritikk for å primært produsere agurknytt og liten andel seriøse artikler av høy kvalitet. Denne 79. artikkelen om Angry Birds burde få kritikerne til å ti stille. Dette er journalistikk på høyt nivå! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Eg lo ihvertfall....spot on hele greia! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Amobil har fått mye kritikk for å primært produsere agurknytt og liten andel seriøse artikler av høy kvalitet. Denne 79. artikkelen om Angry Birds burde få kritikerne til å ti stille. Dette er journalistikk på høyt nivå! Heller humorartikler om Angry Birds enn enda en grammatisk inkorrekt Iphone-artikkel Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Så den på Youtube i går, veldig morsom. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Aww, nå må jeg spille litt mer jo! Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Lættis! Lo godt der ja Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Amobil har fått mye kritikk for å primært produsere agurknytt og liten andel seriøse artikler av høy kvalitet. Denne 79. artikkelen om Angry Birds burde få kritikerne til å ti stille. Dette er journalistikk på høyt nivå! Helt enig. Dette er det virkelig klasse over! Uansett, filmen var veldig morsom. Enkel, men godt gjennomført. Det vittige er at den visstnok er fra et Israelsk TV-show, og en av kommentarene på YouTube i går lyder noe sånt som "Well, Israel doesn't really have a good history of keeping peace ..." Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) sikkert ikke lett å bevare fred når man blir angrepet av idioter hele tiden. Hold deg til topic nå, filmen er morsom og jeg er glad amobil gjorde meg oppmerksom på den! Endret 28. november 2010 av zlinky Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Heller humorartikler om Angry Birds enn enda en grammatisk inkorrekt Iphone-artikkel Ironien er til å ta og føle på, dere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg