Suspect Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Hallo! Jeg har et worksheet som kommer til å inneholde veldig mye info. Kort fortalt all infoen som skal inn skal klasifiseres på en robot. Eks på en linje: Robot: Tid: Feilkode: Feilbeskrivelse 46 14:00 214 - Feil ved kjøring 23 13:56 345 - Feil ved boks Slik kommer den til å fortsette nedover og bli en tabell på godt over 1000 linjer. Det jeg lurer på er om det er mulig å lage en søke funksjon der man skriver inn robot nr så henter den frem alle linjene som har det robot nr, da vil jeg også ha med tid, feilkode, feilbeskrivelse osv. Er det noen som har en enkel løsning på dette? Mvh Ole A. Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Hei Ole Filter: HTH. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
Suspect Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 Dette var en veldig grei funksjon, men var ikke helt fornøyd da den ikke er "ren" nok. Og kan skape mye støy, blir også veldig uoversiktelig med tanke på det jeg skal ha tak i, har du noen andre tips? =) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Dette var en veldig grei funksjon, men var ikke helt fornøyd da den ikke er "ren" nok. Og kan skape mye støy, blir også veldig uoversiktelig med tanke på det jeg skal ha tak i, har du noen andre tips? =) Det Staff kommer med er bedre enn det du kan få opp via en eller annen setning. Om du velger f.eks 46 under "robot" vil du få opp all info om 46. Bruker dagelig akkurat det samme på ett ark med tusner av rader, det fungerer utmerket. Hva, mer spesifikt, er det som er uoversiktelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå