tigern89 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg har prøvd å finne spill der man kan ødelegge det meste på spillet,Feks Red faction 2. Det spillet er jo Kanon tøft, men Det må jo være andre spill som har denne muligheten? Det må jo være ett sandbox game,å action:P har leitet å leitet men finner ikke noe, ingen forum eller:S noen her som kanskje veit om noe?? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Red Faction: Guerilla? Lenke til kommentar
tigern89 Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 Det spillet har jeg, men det må være noen andre spill som det går ann å gjøre slik på? hvis du feks skyter med bazooka i et hus, da pleier det vaneligvis å skje noe med det huse:P dt er slike spill jeg vill ha navn på å hva andre syns Lenke til kommentar
Samiboy Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 crysis er da veldig morro ;-) Lenke til kommentar
tigern89 Skrevet 24. november 2010 Forfatter Del Skrevet 24. november 2010 hehe Minecraft er sikkert bra:P Men Grafikken må jo være ok:P hehe Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Mercenaires 1! Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Edit: Misforsto trådstarter. Endret 24. november 2010 av PyrionZ Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Crysis spillene. Battlefield: Bad Company 2 (en også, men ikke til PC) Sikkert mange flere, men er selv mest interessert i god story. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå