Wassabi Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Hei. Jeg begynte å innstallere et program i går kveld, men var så trøtt at jeg ikke orket å vente, så jeg slo av PCen bare.. Idag prøvde jeg å innstallere programmet på nytt, men ser det er allerede er ufullstendig innstallert - får altså ikke kjørt programmet eller avinnstallert eller innstallert det på nytt. Hva gjør jeg for å fjerne programmet helt? Lenke til kommentar
johome Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Du kan prøve med Revo Uninstaller Lenke til kommentar
Wassabi Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 Du kan prøve med Revo Uninstaller Takk, men går ikke. Vanlig uinstall går ikke. Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Har du forsøkt systemgjennoppretting fra en dato, før du installerte? Lenke til kommentar
Wassabi Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 Har du forsøkt systemgjennoppretting fra en dato, før du installerte? Nei, tar så lang tid. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Har du forsøkt systemgjennoppretting fra en dato, før du installerte? Nei, tar så lang tid. Kan allikevel ta mindre tid en å reinstallere (evt rote til maskinen). Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Har du forsøkt systemgjennoppretting fra en dato, før du installerte? Nei, tar så lang tid. Ehhh.. 10 min lang tid?? Snakker ikke om å reinstallere windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå