M4ds Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Altså, jeg har privatisteksamen i T2 i morgen, og jeg prøver å se litt på eksamenene som er lagt ut på utdanningsdirektoratets nettsider. Men burde jeg se på "H09" eller "V10"? Jeg tenker at H09 er rimelig likt H10, eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Hvorfor ikke se på begge da ? Øving gjør mester men det er sant som du sier at mange av disse eksamene ligner på hverandre. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 Ser på begge, og plukker ut de mest viktigste emnene som er i begge. Jeg ser at vektorer er det lite av, så det bare skumleser jeg gjennom. Sannsynlighet og grafer derimot, må jeg lese litt mer på. Noen som vet om det er mye T1-stoff på T2-eksamen? Eller er det bare T2-innhold? Jeg vet at T2 bygger videre på T1, men jeg sparer en del tid ved å konsentrere meg MEST om T2-boka. Lenke til kommentar
matildaaaa Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Våren 2010 var det første gang det ble avhold eksamen i 1P/1T, og det vil si at pensum fra 1P/1T ikke kommer på eksamen i 2P/2T siden det er et avsluttende fag som man skal ha standpunktkarakter i og kan blir trukket ut til eksamen. Så jeg er ganske sikker på at det ikke kommer noe fra 1T på 2T-eksamen. Men som du sier selv, så bygger de på hverande, så det er jo en veldig fordel hvis du føler at du behersker 1T også Edit: Det kan hende den første eksamen i 2P/2T som ikke bygger på 1P/1T er til våren og ikke nå i høst.. Jeg vet ikke! Endret 23. november 2010 av matildaaaa Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 Jeg ser at det ikke er før våren 2011 :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå