Gjest mafister Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Hei. Holder på å lage en hjemmeside på home.no ved å bruke dreamweaver, og deretter cute fpt pro. Jeg får ikke lastet opp index.hmtl siden min til home.no, og vet ikke hva som kan være galt.. Det står bare "login incorrect". Noen som skjønner noe? :-? Og, ja.. Jeg er IKKE flink med data. :wink: Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg fikk nettopp msg av 3-4 stk. på irc også som klagde på den feilbeskjeden. Har en følelse av at server'n er nede eller under oppgradering... Lenke til kommentar
Corn Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Med den nye kontoen jeg lagde nettopp får jeg samme problem.. En jeg har hatt i noen måneder kommer jeg mystisk nok inn på.. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Selv så opprettet jeg 2 kontoer, men bare en av dem har fungert. Home.no er ikke det mest stabile i verden akkurat, så om man oppretter en konto og den fungerer så kan man se på seg selv om ganske heldig. Lenke til kommentar
picachu Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Logget meg nettopp på online.no med wsftp ....ingen problemer. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 da er jeg heldig da... Men anyways, folkens, har dere ringt/sendt sms og aktivert FTP på kontoene deres? Ellers går det nok ikke... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Hmm.. Noen tips til noe annet enn home.no jeg kan bruke.. ?:-? Lenke til kommentar
picachu Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Login incorrect pleier å bety at enten brukernavn eller pass er feil. ftp://home.online.no er adressen du skal bruke. Gå inn i www_docs som du har opprettet før for å aktivere ftpen. (tror iaf det var det jeg gjorde for ca 7 år siden) Edit: logget meg nettopp på med Internet Explorer. Trykker du på linken over får du opp en bruker/pass dialogboks. Det virker ja Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Har sjekket sånn bortimot tusen ganger, og det er ikke noe feil ved brukernavn, passord eller host.. Lenke til kommentar
Invert Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg har også opplevd innloggings problemer på home.no før. Jeg har dual boot på pcen min og noen ganger har det funket i linux og noen ganger i windows når det ikke har funket i motsatt, litt merkelige saker. Men har bare vendt meg til at home.no er slik når den vil Lenke til kommentar
Izex Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Home.no er HÅPLØSE og du kommer til å få innloggings problemer OFTE! Har hadd side der, men gadd ikke vedlikeholde den lengre etter for mange avslåtte pålogginger Beste du kan gjøre er å finne bedre plass der du kan logge inn og endre når det passer deg. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Ja.. Men har dere noen tips til steder der jeg kan lage hjemmeside bortsett fra home.no..? Lenke til kommentar
Izex Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Hmm fant stortsett bare danske gratis "hjemmeside leverandører" kommer med ettpar middlertidige, det skal jo være mange hehe http://pass.start.no/registrer/ http://home.no.net/ Kan jo sjekke denne om du gidder - http://katalog.nettavisen.no/dir/Data_og_I...esideressurser/ Den ene har du jo funnet allerede men skal se hva som dukker opp. Tror www.spray.no og www.fast.no holder på med noe også...Ellers så skal du ha noe som fulgte med internett abonementet ditt, det er jeg ganske sikker på. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Den virker i alle fall fint nå! Lenke til kommentar
Izex Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Ja det funker nå og da...men ofte er det påloggings problemer og du blir sittende og skrive passordet ditt 20 ganger enda det er rett alle gangene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå