Gå til innhold

Umulig å skaffe HP Pavilion dv8-1290eo, eller noe som ligner?

tmandelid

Anbefalte innlegg

Jeg har vært inne på HP sine nettsider og funnet en bærbar som virker perfekt for meg:

HP Pavilion dv8-1290eo, les mer hos HP

Nå har jeg vært i kontakt med alle (snart) nettbutikker, og ingen ser ut til å kunne skaffe denne maskinen. Kan det være at det er en modell som ikke har kommet til Norge ennå.

Finnes det noe i markedet som ligner?

• Stor og god skjerm (18,4 tommer, 1920x1020)
  • Blueray
  • Nvidia skjermkort
  • 6gb ram eller mer
  • Liker også fjernkontroll-løsningen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjermen (både størrelse og oppløsning), blueray, HDMI, samt fjernkontroll-løsning gjorde at jeg ville ha denne.

Jeg har på ingen måte god oversikt over hva som finnes der ute, og er heller ingen hardware-guru, så forslag til andre tilsvarende (eller bedre) merker og modeller mottas med takk :-)

Personlig liker jeg Dell-konseptet hvor man skreddersyr i større grad enn hos mange av de andre. På jobb har jeg en Dell Precision M4400. Dette er en grei PC, med god oppløsning.

Lenke til kommentar

Om du MÅ ha 18,4" så har du ikke mange valg... Da har du noen Acere, 1-2 HP, og en multicom...

Siden du skal holde deg rundt 12000kr så har du bare valget mellom den HPen du har funnet, eller en Acer, som har dog dårligere CPU, men er del kraftigere skjermkort...

Om du derimot kan klare deg med en 17,3" skjerm får du noen flere valgmuligheter, både med kraftigere skjermkort og bedre/samme cpu, samt de kriteriene du allerede har stilt som høy oppløsning, og blu-ray.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...