Peroy Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Og det på den første måneden. Les mer Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Må si den frister, men hele konseptet er så ungt at jeg venter. Tror vi får noen virkelig gode nettbrett når de store PC-aktørene kommer på banen. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Hadde ikke trodd at den skulle bli så godt mottatt. Men det er veldig bra. Ser frem til fremtidige versjoner. Skal nok ha meg en tab en gang i fremtiden. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Har hatt Galaxy tabben i en uke nå, er meget fornøyd med den, bruker den for jobb mail, office (thinkfree officer følger jo med) og litt lek og morro, perfekt format som en erstatter for mobilen, bærbar pc og den "#¤% notatblokka som jeg pleide å skrive i. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Det er jo tydelig at Galaxy Tab ikke helt kan konkurrere mot salgstallene til iPad, men det viktigste er at vi får flere fullverdige konkurrenter på markedet som prøver å lage noe som er bedre enn iApple produktene. Hadde prisen vært lavere på Galaxy Tab så tror jeg den hadde solgt langt bedre. Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Skjønner godt at den selger bra jeg altså. Det eneste som stopper folk må være "hva skal jeg egentlig bruke den til" og prisen. Men Apple kommer vel snart med en versjon som konkurerer med denne vil jeg tro. Endret 23. november 2010 av R@ge Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Nettbrett vurderes sterkt. Men jeg tror jeg vil vente til det er litt mer utviklet og kanskje har vokst litt på seg. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Bra at den selger bra, da vil vi få flere konkurrenter i markedet. Galaxy tab virker bra, men er desverre for dyr foreløpig. AtW Lenke til kommentar
joebush Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Ekstremt fornøyd med Tab'en. Litt skuffende er det at man MÅ bruke Kies-programmet for å oppdatere i Europa, til tross for at Android støtter OTA. Jeg er veldig skuffet at den ikke støttet Bluetooth Voice Dialer, noe som fungerer bare fint på Galaxy S. Den har jo Froyo, så jeg skjønner ikke hvorfor den ikke fungerer. Noe som forvirrer meg at at jeg ikke får mer enn 2 apps i Samsung Apps. Hvor er spillene jeg skulle få, f.eks?? Endret 23. november 2010 av joebush Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg