Myklebust89 Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Har home.no.net(Start.no) virkelig støtte for PHP? Jeg har lagt opp en fil som heter passord.php , men når jeg prøver å gå på denne siden : http://home.no.net/fromyk/passord.php fikk jeg denne feilmeldingen : Parse error: parse error in /mnt/home2/f/fr/fromyk/public_html/passord.php on line 36 Hva er galt? Lenke til kommentar
MadMe Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Du har en feil i PHP scriptet ditt! Kopier ut scriptet her så skal jeg ta en titt på hva som kan være feil. Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg har fixa feilen... Det var en linje som var litt rar.... Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 egentlig litt dumt at start.no ikke gir gratis MySQL database også siden de først er i gang.. er lite jeg kan gjøre med bare PHP alene, da kan en likegreit bruke ren HTML. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 egentlig litt dumt at start.no ikke gir gratis MySQL database også siden de først er i gang.. er lite jeg kan gjøre med bare PHP alene, da kan en likegreit bruke ren HTML. Ehhhmmm.... Hvorfor ikke bruke .txt filer eller .dat filer til å lagre ting da? Det er jo selvfølgelig mye du går glipp av når du ikke har MySQL database, men det er mye du kan gjøre med php for det! Lenke til kommentar
JackTheRipper Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 ja d er sant ... men da må man kunne d veldig bra da .. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 ja d er sant ... men da må man kunne d veldig bra da .. Nei. Det er ikke noe vanskelig i det hele tatt! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 ja d er sant ... men da må man kunne d veldig bra da .. Eeeeh.....Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå