Delvis Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Når jeg henvender meg og sier noe til eller stiller et spørsmål til denne kollegaen, reagerer han med at all energi liksom forsvinner. Han blir helt skjør og rolig, akkurat som han blir av fjær og man bare kan blåse på han og han ville falt bakover. Og av ogtil svarer han ikke engang. Akkurat som jeg gjør noe fryktelig galt bare ved å henvende meg. Det er til å bli nervøs av og til å få fnatt av. Hva kommer det der av? Noen andre som har vært ute for sånne? Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Dårlig ånde? 3 Lenke til kommentar
Gjest Anonym Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Kanskje han har sosial angst? Lenke til kommentar
dkny Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Dårlig ånde? :!: :!: *ler fortsatt* Hmm, vel, kanskje han er tiltrukket? Eller kanskje det går noen falske rykter bak ryggen din du ikke vet om, om at du har sagt noe stygt om ham eller noe? Kanskje han har en depresjon og reagerer sånn mot alle på arbeidsplassen (der man strengt tatt ikke trenger å være superelskverdig om man har lite energi). Når jeg har lite energi er det ofte jeg ikke gidder å smile og se glad ut når noen snakker til meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå