.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Null problem for meg, så lenge hun har svelget godt ned først... Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Holder meg langt unna kjeften hennes om jeg nettopp har cumma der. Ellers np. Tho, pass på at hun ikke har sugd en annen først, så kliner med deg etterpå. En kamerat gjorde det, og han skal aldri få glemme det. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg klarer ikke se problemet. Dere vil at hun skal suge dere, men vil ikke kysse henne etterpå, i redsel for at det er rester av deres eget cum der? Om man synes det smaker stygt selv, er vel faren stor for at fruen synes det samme. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Etter at jeg har gått ned på ei, så ser jeg etter hint fra dama om ho vil bli kyssa. Jeg kjører ikke rett på kjeften hennes. Så om meg selv. Jeg vil helst ikke kline med EN GANG etter ho er "ferdig", men gjør det gjærne om ho hinter til at ho vil kline. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg