Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kyssing etter suging?


Gjest henke

Anbefalte innlegg

Bare lurte litt på hva gutter tenker; hva syns dere om å kysse dama etter at hun har sugd deg? Personlig har ikke jeg noe problem med dette, så sant jeg ikke kommer i munnen på henne (noe jeg veldig sjelden gjør)

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare lurte litt på hva gutter tenker; hva syns dere om å kysse dama etter at hun har sugd deg? Personlig har ikke jeg noe problem med dette, så sant jeg ikke kommer i munnen på henne (noe jeg veldig sjelden gjør)

 

:)

 

Enig i alt du sier, egentlig. Personlig har jeg ikke noe problem med dette, men hvis jeg har kommet i munnen på henne like før blir det noe helt, helt annet.

Lenke til kommentar

Bare lurte litt på hva gutter tenker; hva syns dere om å kysse dama etter at hun har sugd deg? Personlig har ikke jeg noe problem med dette, så sant jeg ikke kommer i munnen på henne (noe jeg veldig sjelden gjør)

 

:)

 

Jeg er jente så kanskje du ikke vil ha svar fra meg, men uansett: Han kysser meg etter jeg har sugd han, og jeg kysser han etter at han har slikket meg. Enkelt og greit.

 

Mvh. Hanne.

Lenke til kommentar

Null problem. Enten jeg har kommet der eller ikke.

Seriøst ... Hadde jeg hatt store problemer med å kline med ei kjerring som hadde sugd meg så hadde det vært rimelig dobbeltmoralsk av meg å forvente en blowjob.

QFT.

Hadde typen hatt ett problem med å kysse meg etter en blowjob hadde jeg droppet blowjober.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er samme scenario som om du går ned på en dame og dere kysser etterpå. Det er helt naturlig (for meg iaf).

Men om du akkurat har kommet i munnen hennes og hun med en gang vil kysse? :dontgetit:

De fleste enten svelger eller spytter. Med mindre hu gurgler så er det ikke særlig sperm å snakke om i kjeften hennes.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...