XPUserz Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg er en av mange som ikke har fått noe fra Firstmile. Derimot har jeg sett et engelsk firma som heter SpaceIP ( http://www.spaceip.com ) som leverer 2 veis satelitt bredbånd med hastigheter opptil 2mbit. Kan det være noen idè at flere går sammen om noe slikt? om 5stk deler en 2mbit nedstrøm kunne det bli bra nok....? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Du er klar over hvor sinnsvakt dyrt det er med satelitt? Tiscali tar over 15000 bare for installeringa, og 2500 pr mnd abonnement. Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 jo men jeg blir sinnsvak selv om jeg skal sitte med ISDN :o Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Og opplinja er vel ISDN. Radionett er vel det eneste alternativet som holder mål. Lenke til kommentar
fredster Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Kunne vært greit å visst hvor i landet du bor. Det er nemlig flere steder hvor radionett rulles ut i løpet av sommeren og høsten. Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 Kunne vært greit å visst hvor i landet du bor. Det er nemlig flere steder hvor radionett rulles ut i løpet av sommeren og høsten. Bor i Sogn seff.. men radionett sier du?? det høres interessant ut! fortell mer om dette Lenke til kommentar
fredster Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Sogn....PERFEKT :smile: !! Ta en tur på ENIVEST ASsine sider. Jeg har jobbet endel med de inntil jeg for 2 uker siden skiftet jobb, og den gjengen kan komme til å nå VELDIG langt hvis den utviklingen de har nå fortsetter ! Gi meg gjerne beskjed tilbake hva du syntes.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå