Andreasfe Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Før så gikk det gjerne i en 6-pack + en halvflaske brunt brennevin på fester. Sliter med det meste av blankt brennevin, selvom lyst rom og gin kan funke med rett blandevann. På mine eldre dager har jeg blitt mer feiging på spriten, og det blir gjerne heller 10 halvitere øl av litt forskjellig slag. Og da får det være nok. Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Det går nok mest i øl, men kan jo være at man gidder å stikke på polet en gang i blant. Da går det nok mest i Rom og cola eller Razz med sprite og red bull. Lenke til kommentar
Mushroom man Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Mellom 6-8 bokser med øl, samt. en spritflaske på siden(hvis jeg ikke tar med flere øl). Drikke litt vann ved siden av, så kommer formen seg bra utover kvelden;) Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Har blitt veldig glad i rød ringnes. Tho, går det mest i tuborg og borg pga prisen. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Øl. Frost + schweppes tropical. Vodkabull. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Øl - enten Heineken, Kilkenny eller Carlsberg. Kilkenny er favoritten! Det hender jeg kjøper en eller to halvlitere med cider, bare for kosens skyld. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 For kosens skyld tar jeg alltid med øl. Det gir en fin promillekontroll i tillegg. Vin (helst rød) er også gull. Dersom jeg har planer om å gå på en smell kjører jeg shots (helst tyrker/jäger) i tillegg til øl. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Budweiser eller Corona Extra. Gjerne noe Jaegermeister og Tequila også. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Glemte helt å tilføye Jägermeister på listen min og. Nå som jeg har gått til innkjøp av en liter Jägermeister så blir det vel det som drikkes på nyttårsaften, samt en god del Heineken innabords. Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 doc dram Drikker sprit som regel alltid rent da det funker best på den måten, og så har jeg som regel med 12 stk Tuborg (2 sixpac), noen ganger mer. Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Etter snart to tiår med relativt høy party faktor er det fortsatt Øl som gjelder for meg. Jeg er glad i mørkt øl, men hva jeg drikker avhenger veldig av der-og-da følelsen. Newcastle er som regel en vinner, andre ganger går det i Amstel mens feks Carl Spesial også er fin.. :9 Av sprit drikker jeg stort sett alt, men holder meg unna Cognac, Whiskey og Vodka (som regel) Rom og cola (Captain Morgan) er digg, har perioder jeg drikker en del av dette. Mojito er også bra, men drikker dette mest på sommeren. Super til feks grillfest ol. Captain Morgan er digg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå