toth Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hvem er det du snakker til..? Om det var tilsiktet meg var det skivebom, jeg har god kjennskap til bibelen, men tror overhodet ikke på den. Lenke til kommentar
Tezlon Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Var selvsagt ikke til deg! Var mer jeg som tok ut min frustrasjon over alle kristne deltager i tråden. Uansett er det helt meningsløst av meg. Kristne holder seg jo bare for øra og sier "lalalala". Endret 22. desember 2010 av Tezlon Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 22. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2010 Det som er artig er at det virker som om du tror du er i besittelse av sannheten mens de som er troende av en eller annen grunn tar feil. Lenke til kommentar
Tezlon Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Artig at du tolker det som at jeg sitter med HELE sannheten. Dog tror jeg at det jeg tror på er nærmere sannheten enn det de tror på. God jul:) Jebus in ma' <3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå