Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Betatt av en jente

Gjest random

Anbefalte innlegg

Faen heller, men har klart å bli skikkelig betatt av en jente jeg rota med en dag. Hun var hjemme hos meg og overnatta, men ingenting mer enn roting skjedde. Hun ville ikke være løs (var ikke at hun ikke ville, det hadde jeg merka...), men greit det, en så deilige og herlig jente vil hvem som helst vente evig for.

Men dette passer jo ikke. Hun bor sånn en time fra meg, jeg har flere jævlie eksamener i økonomifag. Og i tillegg aner jeg ikke hva hun tenker.

Bare fml, kan jo ikke ha kjæreste nå.. men likevel kommer denne faens følelsen. Redd for at jeg tilogmed er forelska.

jaja, ville bare få det ut.. nubs som ikke har vært inn og ut av forhold, eller som ikke kjenner seg igjen av noe trenger ikke si noe. jeg har nok erfaring selv.

jeg starter hvertfall spillet nå, hvis jeg klarer. dette er jo ikke samme spillet som da jeg ble sammen med eksen, hun var mer etter meg, hun her er ikke såå..

noen forslag til hvordan å dempe dette smertefritt?

helst ingen svar fra mennesker under 18, da de har litt mer simple og barnslige forslag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om dere er "gode" venner fra før av, kan du jo slå av en prat, og høre hva hu tenker.

Man kan jo si at du ikke har noe å tape på det, når dere ikke driver på fra før av.

Isåfall om hu er interessert, så kan dere holde av forholdet litt til du er ferdig med eksamner osv. Om hun virkelig liker deg, så vil hun forstå det, og samtidig gå med på det.

Jeg hadde noe mer på hjertet om dette, men det glemte jeg. Så hvis du vil høre mer fra Dr. Ch kan du jo sifra haha : )

Lykke til!

Lenke til kommentar

Hva er det med jenter og "ikke være løs"? Tåpelig. Er hun så snerpete, synes jeg du skal dumpe henne og finne deg noen som ikke har store psykiske problemer.

Vel greia er vel egentlig at mange jenter ikke er så veldig snerpete, men vil ikke bli stemplet som løs. Noe som ganske fort kan skje for jenter, og det er et kjedelig stempel som er vanskelig å revansjere.

Lenke til kommentar

Ingen under 18 lol, litt barnslig det og, kanskje?

Det finnes nok kun simple løsninger. Enten så kutter du kontakten og lar forelskelsen dø ut, eller så finner du en måte å tilpasse hverdagen din til et forhold. Dere trenger jo ikke bli sammen akkurat nå, hva med å vente til alle eksamnene er ferdig? Mellomtiden kan dere bruke på å bli kjent, og for deg å finne ut hva hun mener om det hele. En time unna er heller ikke døden, personlig synes jeg ikke det er så langt at jeg ville tenkt over det :)

Lenke til kommentar

Hva er det med jenter og "ikke være løs"? Tåpelig. Er hun så snerpete, synes jeg du skal dumpe henne og finne deg noen som ikke har store psykiske problemer.

Det er jo fordi gutter stempler jenter som gjør det med en gang som "løse", og blir lei av dem etter sex fordi da har de fått det de vil ha, at hun ikke gjør det. Psykiske problemer meg i ræven. Det er en blanding av kvinnelist og press fra gutter.

Lenke til kommentar

Det er jo fordi gutter stempler jenter som gjør det med en gang som "løse", og blir lei av dem etter sex fordi da har de fått det de vil ha, at hun ikke gjør det. Psykiske problemer meg i ræven. Det er en blanding av kvinnelist og press fra gutter.

Hvis noen stempler noen som løs fordi de liker sex, så er ikke de noe å spare på. Hvorfor i all verden bry seg om slikt tull?

Lenke til kommentar

Om dere er "gode" venner fra før av, kan du jo slå av en prat, og høre hva hu tenker.

Man kan jo si at du ikke har noe å tape på det, når dere ikke driver på fra før av.

Isåfall om hu er interessert, så kan dere holde av forholdet litt til du er ferdig med eksamner osv. Om hun virkelig liker deg, så vil hun forstå det, og samtidig gå med på det.

Jeg hadde noe mer på hjertet om dette, men det glemte jeg. Så hvis du vil høre mer fra Dr. Ch kan du jo sifra haha : )

Lykke til!

Vi er vel venner, men kjenner hverandre ikke så godt.. Selvom vi har en god tone. Så å ta det opp med hun vil bare ødelegge alt. Aner ikke hva hun tenker. Men greit svar fra deg, kommer du på det du ville si så si ifra:)

Takk til deg.

jeg blir glad hver gang en jente sier til meg "men det er jo første gang vi møtes, jeg vil ikke enda" eller "jeg kjenner deg ikke godt nok enda" osv. tyder på at de ikke puler hva som helst, men gir meg samtidig et håp når de sier, neste gang, el. merker godt om folk vil eller ikke. de fleste vil, men føler de ikke kan..

Hvor gamle er dere?

starten av 20åra, hun et år yngre

Lenke til kommentar

Hvor gamle er dere?

Oh, the relevance...

Så du mener det er likegyldig om trådstarter er 16 eller 30?

Syns det er litt stor forskjell fra 16 til 30, men om det er 17-24 så er det helt det samme.

16 åringer kan da være like voksne i hodet som 20 åringer.

De kan jo være ute etter akkurat det samme.

Jeg skal ærlig innrømme mitt utsagn var uansett upassende

Lenke til kommentar

Hvis noen stempler noen som løs fordi de liker sex, så er ikke de noe å spare på. Hvorfor i all verden bry seg om slikt tull?

Eh, isåfall er jo ikke de fleste gutter "noe å spare på" for de fleste bryr seg. Og jo, jeg synes de er noe å spare på om de bryr seg om det.

Om du liker at jenta ligger med gutten første gang hver gang hun møter en ny, så værsågod, men poenget er at de fleste gutter deler ikke den oppfatningen.

Så å si at en jente som ikke ligger med en gutt på første date har psykiske problemer, skjønner jeg ikke helt.

Lenke til kommentar

Lykke til!

Vi er vel venner, men kjenner hverandre ikke så godt.. Selvom vi har en god tone. Så å ta det opp med hun vil bare ødelegge alt. Aner ikke hva hun tenker. Men greit svar fra deg, kommer du på det du ville si så si ifra:)

Takk til deg.

jeg blir glad hver gang en jente sier til meg "men det er jo første gang vi møtes, jeg vil ikke enda" eller "jeg kjenner deg ikke godt nok enda" osv. tyder på at de ikke puler hva som helst, men gir meg samtidig et håp når de sier, neste gang, el. merker godt om folk vil eller ikke. de fleste vil, men føler de ikke kan..

Hvor gamle er dere?

starten av 20åra, hun et år yngre

Du blir glad når hun skal late som hun ikke er kåt og ikke liker sex. Jada, flotte greier. Løgner kan man bygge et fint forhold på.

Eh, isåfall er jo ikke de fleste gutter "noe å spare på" for de fleste bryr seg. Og jo, jeg synes de er noe å spare på om de bryr seg om det.

Om du liker at jenta ligger med gutten første gang hver gang hun møter en ny, så værsågod, men poenget er at de fleste gutter deler ikke den oppfatningen.

Så å si at en jente som ikke ligger med en gutt på første date har psykiske problemer, skjønner jeg ikke helt.

Jeg er slett ikke sikker på at de fleste gutter bryr seg. Skulle man det, hadde det vært få par her i verden.

Lenke til kommentar

Jeg er slett ikke sikker på at de fleste gutter bryr seg. Skulle man det, hadde det vært få par her i verden.

Om de fleste tenkte som deg at jenta har psykiske problemer om hun vil vente med å ha sex, hadde det heller ikke vært så mange par i verden.

Tro meg, mange bryr seg, fordi de tenker at "oj dette er noe hun gjør med alle", eller bare mister lysten og jaktinstinktet etter å ha fått det de vil ha.

Endret av dkny
Lenke til kommentar

Tro meg, mange bryr seg, fordi de tenker at "oj dette er noe hun gjør med alle", eller bare mister lysten og jaktinstinktet etter å ha fått det de vil ha.

Eller hva med at noen tenker; "oi, vi hadde sinnsyk god sex fordi denne jenta ikke bryr seg om hva folk mener og er frigjort i senga og utenfor"?

Eneste grunnen til at folk i det hele tatt har den holdning i dag, er fordi media og en enorm mengde kjønnsdiskriminering de siste århundrene har gjort det slikt.

Jenter liker sex minst like godt som gutter, hvorfor skjule det fordi du er redd hva andre personer mener?

Er forsåvidt enig med deg at den kan sette en demper på jaktinstinktet og lysten. Eneste som er finere enn verdens fineste jente naken, er hennes litt mindre fine jente du ikke har sett naken enda. Nysgjerrighet spiller en stor rolle ;)

Men OP; det passer ikke fordi hun bor en time unna og du har 1 liten måned igjen med eksamener i "økonomifag"? Bullshit.

Uansett hva vi sier her inne så er valget ditt, vil du "dempe" det så kan du jo bare slette hu fra fb/mobilen/msn/whatever og ta det derfra?

Lenke til kommentar

Du blir glad når hun skal late som hun ikke er kåt og ikke liker sex. Jada, flotte greier. Løgner kan man bygge et fint forhold på.

Aldri sagt hun lata som hun ikke var kåt, eller ikke liker sex. for faen, vi tørrpula jo hele tia og jeg fingra hun, men noe mer ville hun ikke av PRINSIPP. merka lett hvor kåt hun var, synd for henne hun har dette prinsippet, men jeg respekterer henne for det. det er sterkt gjort.

Om de fleste tenkte som deg at jenta har psykiske problemer om hun vil vente med å ha sex, hadde det heller ikke vært så mange par i verden.

en som har litt peil hvertfall. +1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...