N* Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Ja, kommer det nye heirlooms i cataclysm? I så fall må jeg spare justice pointsa mine. Og kommer heirlooms til å funke fra 80-85? Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Existing heirlooms are currently set to provide bonus experience up to level 80, so you'll be able to outfit eligible Goblin and Worgen characters right from the start. New heirloom items will also be available for purchase, and those items will allow you to gain bonus experience all the way up to level 85. Så ja, det kommer nye, men nei, det gamle funker ikke til 85 Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Kan man kjøpe nye heirlooms for justice points? Litt relevant kanskje :-) Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 etter det jeg har hørt så skal du kunne kjøpe heirlooms etter du har en viss guild rep, hva prisen blir aner jeg ikke Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Heirlooms kan du kjøpe for gull etter de blir unlocka ved å gjøre ferdig diverse guild achievements. edit: Og som nevnt over krever de reputation i tillegg. http://img.nazrm.net/wow/2010/Cataclysm.beta/WoWScrnShot_091010_121847.jpeg Ignorer prisene, de ble nedjustert. Endret 23. november 2010 av nazrm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå