pleiadene Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg har ca 900 bilder fra en afrikatur,vi ønsker å få disse på en dvd plate som man kan sett i en vanlig dvdspiller og se den på tv,slik at hvert bilde varer rundt 5 sekunder,jeg har et program som heter tvcd,men det er kun til cd plater og er ikke plass til så mange bilder Er det noen som vet om et rå enkelt program der man bare drar mappa med alle 870 bildene rett over på dvden ?totalt er det vel rund 3.8 gb de 870 bildene Lenke til kommentar
gingerviking Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Convert x to dvd er et ganske godt programm. Koster penger da. Lenke til kommentar
pleiadene Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 ok,men finns det noen gratis programmer? Lenke til kommentar
Dabola Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Anbefaler programmet PhotoFilmStrip Gratis, åpen programkode, og fungerer som en smurt å lage DVD baserte slideshow. Trenger ikkje installasjon. Du kan prøve å laste ned siste versjon i zip-format (2 veker gamal) og unzippe til ei mappe og prøve programmet. Merk at det då forsøker å koble seg til internett for å bli oppdatert, men det er ingen fare med eit åpen kjeldekode-program. Hent inn x antal billete, sortèr, definèr bevegelser (f.eks. at eit ståande billete som ikkje passer til tv-skjermen viser du med å zoome inn nederste tredjedel og x sekund seinare er det tilsvarande øvste tredjedel av billetet som er i fokus). Til slutt lagrer du serien i (S)VCD, DVD, HD el. Full HD. Bilde for bilde eller som film. Med det siste alternativet kan du bruke flash-format og fleire andre. Anbefaler å prøve det. Om du får det til med 900 billete (?) gjenstår å sjå. Men den serien hadde eg ikkje hatt tolmod til å sjå. Programmet er også tilgjengeleg for Linux. Lykke til! Endret 4. januar 2011 av Dabola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå