Haygon Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Heisann! Skal kjøpe nytt system til etter jul og tenker og kjøre ett svart & rødt tema. Kabinettet er Cooler master HAF X med hovedkort som Asus crosshair IV formula så du skjønner tegninga. Likte godt den røde LEDen som kommer med vifta til HAF X'en og siden HAF X kabinettet har et greitt nokk vindu på siden tenkte jeg at jeg ville ha litt dyp rød belysning inni så det så kult ut og matched med vifta og temaet. Er ikke sikker på om dette kan kalles " Casemodding" Men jeg vet ikke om et annet sted på forumet som ville passet bedre! Det hadde vert kjempekult om man kunne få det til å pulsere med musikk eller lignende, men det er ikke nødvendig og hvis det blir for kostbart & komplisert kan jeg egentli bare glemme det! Har ikke verdens beste lydsystem heller, men det spiller ikke altfor stor rolle for meg og kansje jeg upgraderer en gang i fremtiden Jeg har sett opp noen Ting ifra Komplett her, men utifra kunde tilbakemeldingene ser det ut til at de er av lav kvalitet og gir mer et rosa lys en et dypt og rødt lys som jeg er ute etter. Det jeg lurer på og ville gjerne vite ifra dere erfarne casemoddere er : - Hva trenger jeg og hvor kan jeg få taki det jeg trenger for å få et dypt rødt lys i vinduet i stil med vifta på HAF X kabinettet? - Hvordan installerer man det? Er det vanskelig? - Vil det koste? Takker så meget! Alle innspill settes pris på Endret 22. november 2010 av Haygon Lenke til kommentar
Khani Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Jeg har ganske god erfaring med sunbeam katoder. Da disse ikke lyser fullt så rosa som de på komplett. De er noe billigere også. http://www.techbay.no/Kalde_katoder.asp Hvis ikke så har du lightstrips: http://www.techbay.no/art-8.asp?id=175&iPageID=81 Endret 23. november 2010 av Wilyes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå