Zemeckis Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Hei Jeg skal koble to pc`er i nettverk slik at de skal dele internett,vet ikke hvilken router jeg skal ha enda.Det jeg lurer på er at de to pc`ene trenger ikke å vær avhengig av hverandre?La oss si hvis jeg kobler av nettverkskoblingen på min pc,så vil ikke den andre pc`en miste nettverkskontakten,med mindre jeg slår av routern da :wink: Og pc`ene får vel si eget påloggings program?Håper noen vil hjelpe meg :wink: Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Hei Jeg skal koble to pc`er i nettverk slik at de skal dele internett,vet ikke hvilken router jeg skal ha enda.Det jeg lurer på er at de to pc`ene trenger ikke å vær avhengig av hverandre?La oss si hvis jeg kobler av nettverkskoblingen på min pc,så vil ikke den andre pc`en miste nettverkskontakten,med mindre jeg slår av routern da :wink: Og pc`ene får vel si eget påloggings program?Håper noen vil hjelpe meg :wink: Nei, de er helt uavhengige, du bruker ikke noen påloggingsprogramvare når du bruker router. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå